Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/45935/idc-samsung-netenka-poziciju-ismaniuju-telefonu-rinkoje/spausdinti/

IDC: „Samsung“ netenka pozicijų išmaniųjų telefonų rinkoje

Publikuota: 2014-07-30 14:41
Tematika: Verslo naujienos
Aut. teisės: ©FACEIT.LT
Inf. šaltinis: FACEIT.LT

Analitikų kompanija IDC publikavo naują ataskaitą, kuri atspindi situaciją išmaniųjų telefonų rinkoje 2014 m. II ketvirtyje. Pateikti duomenys rodo, kad nors rinka vis labiau prisotinama, jos augimas nesustoja. Kartu matyti galimi pokyčiai išmaniųjų telefonų gamintojų reitinge.

II ketvirtyje visame pasaulyje buvo parduota 295,3 mln. išmaniųjų telefonų – 23,1 % daugiau, nei prieš metus, ir 2,6 % daugiau, nei 2014 m. I ketvirtyje. Tikimasi, kad III ketvirtyje bus realizuota 300 mln. išmaniųjų telefonų ir taip įveikti psichologiškai svarbi riba.

Padėtis didžiausių išmaniųjų telefonų gamintojų reitinge ypatingai nesikeitė, tačiau IDC analitikai mano, kad kinų kompanijos gana sparčiai atsikovoja rinką iš savo užsienio konkurentų. Juo labiau, kad kompanija „Huawei“ su 6,9 % rinkos užima trečią vietą eilę ketvirčių iš eilės.

Antroje vietoje esanti kompanija „Apple“ nuolat mažina savo rinkos dalį, nors pardavimų apimtys auga. Per metus „Apple“ rinkos sumenko nuo 13 % ir 11,9 %. Jos dalis sumenko ne taip daug, lyginant su konkurentu „Samsung“, nes amerikiečiams pavyko padidinti pardavimus besivystančiose šalyse.

IDC: „Samsung“ netenka pozicijų išmaniųjų telefonų rinkoje

Dar didesnių netekčių turi „Samsung“ – nors ji pirmauja, tačiau per metus jos išmaniųjų telefonų pardavimai sumažėjo 3,9 %, o rinkos dalis smuko nuo 32,3 % iki 25,2 %. Iš „Samsung“ rinkos dalį atima ne tik „Huawei“ ir „Lenovo“, tačiau ir kiti kinų gamintojai, kurie užima 45,8 % pasaulinės rinkos vietoj ankstesnių 40,6 %

Savo ruožtu, „Huawei“ pardavimus didino net 95,1 %, o tai leido užimti 6,9 % rinkos vietoj ankstesnių 4,3 %. „Lenovo“ pardavimai augo 38,7 %, todėl užimamos rinkos dalis padidėjo nuo 4,7 % iki 5,4 %.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!