Ryšio su internetu galimybę turintys televizoriai, siūlantys žiūrovams „Smart TV“ technologijos privalumus, bendrame 2013 m. pasaulyje parduotų plokščiaekranių televizorių kiekyje sudarė 33 proc., pranešė rinkos tyrimų bendrovė „Strategy Analytics“.
Pasak jos analitikų, iš viso 2013 m. pasaulinei rinkai buvo pateikta 76 mln. išmaniųjų televizorių. Pranešama, kad tokių televizorių tiekimų apimtys pernai išaugo 55 proc. lyginant su 2012 metais. Vakarų Europoje 45 proc. pernai parduotų televizorių buvo išmanieji.
„Strategy Analytics“ prognozuoja, kad šiemet plokščiaekranių televizorių su „Smart TV“ technologija skaičius išaugs iki 44 proc., o po 3 metų 73 proc. visų parduodamų plokščiaekranių televizorių bus išmanieji.
Analitikų manymu, iki 2017 m. visi aukštos ir vidutinės kainų kategorijos televizoriai vienu ar kitu būdu bus prijungti prie interneto.