Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/4221/bms-pardavimus-didino-bendroves-pletra-ir-modernios-irangos-paklausa/spausdinti/

BMS pardavimus didino bendrovės plėtra ir modernios įrangos paklausa

Publikuota: 2006-04-26 10:07
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: el. paštas BMS, UAB

Viena didžiausių Lietuvoje kompiuterinės įrangos gamybos ir prekybos bendrovių BMS per pirmąjį 2006 metų ketvirtį pasiekė 26,25 mln. litų apyvartą – 37 proc. didesnę nei tuo pačiu 2005 metų laikotarpiu (19,1 mln. litų).

„Pardavimai namų vartotojams labiausiai augo dėl išplėsto parduotuvių „BMS Megapolis“ tinklo. Sustiprinome pozicijas ir aptarnaudami įmones – verslo klientai įsigijo daugiau biurui reikalingos įrangos bei aktyviau naudojosi kompiuterinės įrangos nuomos paslaugomis“, – komentavo BMS direktorius Artūras Afanasenka. Praėjusių metų rudenį ir šių metų žiemą naujos „BMS Megapolio“ parduotuvės buvo atidarytos Šiauliuose, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Šiuo metu „BMS Megapolių“ tinklą sudaro 8 parduotuvės.

Iš kompiuterijos įrenginių BMS apyvartą pirmąjį šių metų ketvirtį labiausiai didino išaugę nešiojamųjų kompiuterių, MP3 grotuvų, daugiafunkcinių spausdintuvų, LCD monitorių pardavimai.

Nešiojamųjų kompiuterių pardavimai padidėjo daugiau nei 2 kartus. Pirmąjį 2006 metų ketvirtį jie sudarė 45 proc. visų BMS parduotų kompiuterių, tuo tarpu tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu – 20 procentų. Pasak A.Afanasenkos, nešiojamųjų kompiuterių pirkimo bumą lemia mažėjančios jų kainos, mobiliojo interneto plėtra bei nuolat didėjantis jų asortimentas. BMS vadovas prognozavo, kad šių metų trečiajame ketvirtyje nešiojamieji kompiuteriai pagal pardavimus turėtų pralenkti stacionariuosius.

Prie BMS pardavimų šuolio prisidėjo ir žaibiškas MP3 grotuvų populiarėjimas – palyginti su pirmuoju praėjusių metų ketvirčiu, jų parduota beveik 3 kartus daugiau. Skystųjų kristalų (LCD) monitorių pardavimai ūgtelėjo 2,9 karto, pastarieji jau beveik išstūmė iš rinkos morališkai atgyvenusius kineskopinius (CRT) monitorius. BMS direktoriaus A.Afanasenkos teigimu, iki metų pabaigos bendrovė tęs „BMS Megapolio“ parduotuvių plėtrą, taip pat didelį dėmesį skirs produktų asortimento didinimui. Panašius į pirmojo ketvirčio augimo tempus ketinama išlaikyti visus metus – šiemet BMS planuoja pasiekti 140 mln. litų apyvartą (beveik 40 proc. daugiau nei 2005 metais).

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!