Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/3817/tele2-rupinasi-sim-korteles-pametusiais-klientais/spausdinti/

„Tele2“ rūpinasi SIM korteles pametusiais klientais

Publikuota: 2006-03-14 12:13
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: el. paštas TELE2, UAB

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“, pirmoji ir vienintelė Lietuvoje, savo verslo klientams, pametusiems ar kitaip netekusiems savo SIM kortelės, naująją nuo šiol nemokamai atsiųs greituoju paštu, tiesiai į darbo vietą.

Pamesti ar kitaip netekti SIM kortelės bent kartą yra tekę daugeliui mobiliojo ryšio vartotojų, ir tai visuomet sukelia papildomų rūpesčių. Nuo šiol „Tele2“ verslo klientai, prieš tai pranešę apie vagystę ar pamestą kortelę ir taip užblokavę savo numerį, naują kortelę gali užsisakyti paskambinę trumpuoju numeriu 1575 arba 8 684 00212 ir gauti ją neišeidami iš savo biuro.

Naują SIM kortelę vartotojas gauna kitą darbo dieną po kortelės užsakymo, prieš tai asmeniškai suderinus pristatymo laiką. Užsakymą atlikti gali tik pats kortelės savininkas, todėl ši operacija yra visiškai saugi.

Kortelės užsakymas į darbo vietą yra ypač naudingas užimtiems žmonėms. Ši paslauga svarbi ne tik toliau nuo miesto ar prekybos centro įsikūrusioms įmonėms. Darbuotojams tiesiog patogiau, kai nereikia specialiai dėl naujos SIM kortelės važiuoti iki artimiausios prekybos vietos.

„Siūlydami mažiausias kainas mes kviečiame vartotojus taupyti, bet neriboti savo bendravimo. Be to, nuolat tobulindami savo aptarnavimo kokybę ir plėsdami paslaugų pasiūlą mes rūpinamės, kad mūsų klientai papildomai sutaupytų ir savo brangaus laiko. Mes manome, kad klientams yra svarbi kiekviena smulkmena ir papildomos, nemokamos paslaugos jų patogumui,“- komentuoja Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!