Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/3377/seb-vilniaus-banko-klientams-daugiau-paslaugu-telefonu/spausdinti/

SEB Vilniaus banko klientams - daugiau paslaugų telefonu

Publikuota: 2006-02-03 11:07
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: SEB bankas

Didžiausias Lietuvoje komercinis SEB Vilniaus bankas išplėtė Klientų informavimo centro funkcijas ir pailgino jo darbo laiką. Dabar banko klientai trumpuoju numeriu 1528 gali užsisakyti mokamąsias korteles, pasikonsultuoti investavimo ir kreditavimo klausimais ar gauti kitą reikalingą informaciją darbo dienomis nuo 8 iki 20 valandos, o šeštadieniais – nuo 9 iki 16 valandos.

„Naujausia mūsų centro paslauga – mokamosios kortelės užsakymas telefonu. Galimybė pratęsti kortelės galiojimo laiką, pakeisti ar įsigyti naują mokamąją kortelę paskambinus trumpuoju numeriu taupo klientų laiką – ateiti į banką jiems reikia tik norint atsiimti jau pagamintą kortelę“, – sakė Vytautas Sinius, SEB Vilniaus banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Trumpuoju numeriu 1528 paskambinę SEB Vilniaus banko klientai, pasakę elektroninių paslaugų teikimo sutartyje nurodytą banko paslaugų telefonu naudotojo šešių skaitmenų atpažinimo kodą ir slaptažodį, gali užsisakyti „Visa Electron“, „Visa Electron/Statoil extra“, „Visa Electron/Maxima/Senukai“, „Visa Virtuon“, „Maestro“, „Visa Classic“, „Eurocard Standart“, „MasterCard Standart“ mokamąsias korteles.

Telefonu banko klientai taip pat gali atlikti kitas operacijas, pavyzdžiui, užsisakyti siunčiamas banko ataskaitas nauju adresu, gauti informaciją apie savo sąskaitas, pasikonsultuoti su Klientų informavimo centro specialistu rūpimais finansiniais – taupymo ar skolinimosi – klausimais.

Pasak V. Siniaus, greitėjantis gyvenimo tempas skatina žmones kuo daugiau finansinių reikalų tvarkyti telefonu. „Pernai mūsų Klientų informavimo centro specialistai atsakė net 44 proc. daugiau skambučių nei 2004 metais. Tai rodo, kad telefonu teikiama informacija ir finansinės konsultacijos yra labai populiarios, o jų poreikis nuolat auga. Siekdami greitai ir kokybiškai aptarnauti klientus, praėjusiais metais Klientų informavimo centro darbuotojų skaičių padidinome beveik 3 kartus“, – sakė V. Sinius. Jo teigimu, užsiėmę žmonės vis labiau linkę savo finansinius reikalus tvarkyti ne darbo metu, todėl buvo prailgintas centro darbo laikas šeštadieniais.

Pasak V. Siniaus, banko paslaugų telefonu populiarumas padidėjimo ir dėl Klientų informavimo centro darbuotojų geresnės kvalifikacijos. SEB Vilniaus banko Klientų informavimo centre šiuo metu dirba 42 specialistai.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!