Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/16727/nepaisant-rinkos-nuosmukio-lg-pirmojo-ketvircio-rezultatai-virsijo-lukescius/spausdinti/

Nepaisant rinkos nuosmukio, LG pirmojo ketvirčio rezultatai viršijo lūkesčius

Publikuota: 2009-04-23 13:11
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: LG Electronics

„LG Electronics“ (LG), pasaulinis buitinės elektronikos ir mobiliųjų telekomunikacijų lyderis, paskelbė neaudituotus konsoliduotus 2009 metų pirmojo ketvirčio rezultatus.

Pardavimai ir pelnas

Pirmąjį šių metų ketvirtį pasauliniai kompanijos pardavimai, įtraukiant tarptautinių LG padalinių rodiklius, palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 14,6% iki 9,12 mlrd. JAV dolerių. Veiklos pelnas siekė 324 mln. dolerių, o pelno marža – 3,5 proc. ir buvo 2,8 procentinio punkto didesnė nei praėjusį ketvirtį.

Pagrindiniai bendrovės padaliniai pasiekė 5,02 mlrd. dolerių pardavimus ir 310 mln. dolerių veiklos pelną. Konsoliduoti pardavimų rezultatai, įtraukiant bendrovės filialų rodiklius, padidėjo 10,7% iki 11,28 mlrd. dolerių. Veiklos pelnas siekė 83 mln. dolerių, o pelno marža – 0,7% arba 1,5 procentinio punkto didesnė nei prieš metus.

„The Home Entertainment Company“ pardavimai padidėjo 18,6% iki 3,05 mlrd. dolerių. Dėl išaugusių televizorių pardavimų (ypač skystųjų kristalų kategorijoje) kompanija gavo 10 mln. dolerių pelną. Palyginus su praėjusių metų rezultatais kompanijos pardavimai vienetais padidėjo 40% iki 3,538 mln. vienetų. Kompanija tikisi, kad antrąjį šių metų ketvirtį pasaulinė paklausa padidės – besivystančiose rinkose turėtų išaugti nedidelių plokščiųjų ekranų televizorių paklausa.

„The Mobile Communications Company“ pranešė 3,02 mlrd. dolerių pardavimus – 16,8% didesnius nei pernai. Įmonės veiklos pelnas siekė 181 mln. dolerių, o pelno marža – 6%. Palyginus su praėjusių metų tuo pačių laikotarpiu, mobiliųjų telefonų pardavimai augo 22,6% iki 2,78 mlrd. dolerių. Gerus pardavimus lėmė sėkmingi vidutinio lygio segmento rezultatai – vartotojų pasitikėjimą pelnė mobilusis telefonas su lietimui jautriu ekranu LG-KP500, žinučių rašymui pritaikytas telefonas su QWERTY klaviatūra LG-KS360 ir kiti. Telefonų pardavimai vienetais, palyginus su tais pačiais rezultatais pernai, nusmuko 7%, o palyginus su praėjusiu ketvirčiu – 12%. Tokią situaciją lėmė sezoniškumas ir bendras rinkos nuosmukis. LG prognozuoja, kad besitęsiant ekonomikos nuosmukiui, pasaulinė rinka, palyginus su praėjusiais metais, antrąjį ketvirtį sumažės iki apytiksliai 260 mln. vienetų. LG tikisi pasiekti 10 proc. didesnį augimą nei per praėjusį ketvirtį, visą dėmesį sutelkdama į vidutinio lygio produktus – pavyzdžiui, naują S klasės vartotojo sąsają turintį telefoną LG Arena, žinučių rašymui pritaikytus telefonus Xenon ir Neon, Viewty Smart ir 8 megapikselių kamerą ir permatomą klaviatūrą turintį GD900.

„The Home Appliance Company“ pranešė, kad palyginus su praėjusių metų rezultatais, bendrovės pardavimai padidėjo 16% iki 1,57 mlrd. dolerių. Dėl valiutų svyravimų rezultatai doleriais sumažėjo, o Korėjos vonais – išaugo. Nekilnojamojo turto rinkos nuosmukis sulėtino buities technikos vartojimo atsigavimą, tačiau kompanijos produktų konkurencingumas leido pernykščius nuostolius pakeisti 72 mln. dolerių pelnu šiemet. Žvelgiant į antrąjį ketvirtį, dėl recesijos prognozuojamas tolesnis rinkos susitraukimas, tačiau rinkos kritimas greičiausiai sulėtės.

„The Air Conditioning Company“ pardavimai padidėjo 8,9% iki 900 mln. dolerių. Palyginus pernykščiais to pačio laikotarpio rezultatais, pardavimai doleriais nukrito, tačiau Korėjos vonais – pakilo. Gerų premium klasės modelių pardavimų dėka, veiklos pelnas siekė 43 mln. dolerių. Nepaisant ekonomikos nuosmukio, dėl sezoninių pokyčių kompanija tikisi antrąjį ketvirtį pagerinti pardavimus.

„The Business Solutions Company“ pranešė, kad palyginus su tais pačiais rezultatais pernai, pardavimai nukrito 6,6 proc. iki 0,78 mlrd. dolerių, o veiklos pelnas siekė 19 mln. dolerių. Dėl ekonomikos sulėtėjimo, mažėjo monitorių, komercinių televizorių viešbučiams, produkcijos automobiliams pardavimai. Kompanija tikisi pagerinti pardavimus verslas verslui (B2B) segmente, orientuodamasi į tokius produktus, kaip tinklo monitoriai ir „Pro:centricTM“ sprendimai viešbučių televizoriams.

Pagrindinių padalinių finansinė ataskaita ir su veikla nesusijusios išlaidos

Kompanija pranešė apie pasikartojusį pelno kritimą 102 mln. dolerių ir grynojo pelno nuostolius 141 mln. dolerių. Tai nulėmė 224 mln. dolerių užsienio valiutos keitimo nuostoliai ir 150 mln. dolerių nuostoliai pagal nuosavybės metodą iš užsienio padalinių ir filialų. „LG Display“ kompanija, kurioje „LG Electronics“ valdo 37,9% akcijų paketą, pagal nuosavybės metodą užfiksavo 64 mln. dolerių nuostolį.

2009 m. verslo kryptis ir perspektyvos

Prasidėjus oro kondicionierių pirkimo sezonui ir pristačius naujus produktus pagrindinėse kategorijose, palyginus su praėjusiu ketvirčiu, kompanija tikisi padidinti pardavimus 10%.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!