Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/svietimas/61955/studentu-akcija-sumesimcentus-tesiasi/spausdinti/

Studentų akcija #SumesimCentus tęsiasi

Publikuota: 2017-12-15 10:09
Tematika: Švietimas, studijos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Trečiadienį ir ketvirtadienį Lietuvos studentai rašė laiškus ir siuntė monetas Lietuvos Respublikos Seimui bei Vyriausybei. Nors 2018-ųjų metų biudžete nebuvo rasta papildomų lėšų studentų stipendijų didinimui, jaunimas neketina nuleisti rankas.

Per dvi dienas į Vyriausybę bei Seimą Lietuvos studentų sąjungos (LSS) žiniomis iš aukštųjų mokyklų savivaldų ir pavienių studentų jau buvo išsiųsta daugiau nei 3500 laiškų su 1, 2 ir 5 centų monetomis. Internetinėje erdvėje kaip virusas išplito ir naudojama akcijos grotžymė #SumesimCentus. Savo paskyrose daugybė studentų pasidalino įrašu: „#SumesimCentus Studentai valstybei nėra prioritetas, bet studentams valstybė yra!“, o LSS įrašai pasiekė daugiau nei 20 tūkstančių žmonių.

LSS inicijuota akcija #SumesimCentus yra priminimas, kad akademinė bendruomenė nenori ir neketina būti paskutinis šios valdžios prioritetas, o valdžios duoti pažadai turi būti tesiami. Laiškuose rašoma: „Nepaisant to, kad studentai valstybei nėra prioritetas, studentams priešingai – valstybė yra prioritetas, todėl siunčiam Jums paskutinius savo centus iš varganų savo stipendijų. Tikimės, kad ateis laikas, kai mes tapsime Jums prioritetu. Jei tam laikas jau yra atėjęs, prašome, kad bent jau ateinančiais metais į mūsų prašymus būtų atsižvelgta ir skatinamosioms stipendijoms iš vidinių ministerijos asignavimų būtų skirti 5 milijonai eurų.“

LSS kviečia visus studentus prisijungti prie šios akcijos ir siunčiant į LR Seimą bei Vyriausybę laiškus su nurodytu tekstu ir monetomis, taip primenant apie žadėtas didesnes stipendijas.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!