Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 25 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 25 d. 18:22
Kosmoso agentūrai NASA Lietuvoje sukurtas palydovas pasiekė orbitą – testuos saulės bures
Balandžio 25 d. 16:36
AOC dovana turinio kūrėjams – tobula drobė tikroms spalvoms „Graphic Pro U3 Series“
Balandžio 25 d. 14:36
Gegužę – svarbūs pokyčiai tūkstančiams „Shopify“ vartotojų (1)
Balandžio 25 d. 12:27
Grėsmės vaikų mobiliuosiuose telefonuose: ką apie tai galvoja tėvai?
Balandžio 25 d. 10:41
Išmanioji buitinė technika: kaip ji gali padėti sumažinti elektros sąskaitą?
Balandžio 25 d. 08:32
HMD pristatė tris atnaujintus „Nokia“ mygtukinius telefonus
Balandžio 24 d. 20:16
Kaip išjungti ar perkrauti visų modelių „iPhone“
Balandžio 24 d. 17:16
Nuo blynus kepančių robotų iki miesto priežiūros technologijų – „Tech_Champ 2024“ hakatone komandos kūrė naujoves
Balandžio 24 d. 14:32
Pristatytas 816 AG „Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE“ kupė
Balandžio 24 d. 11:26
Švietimo ekspertai sutaria: universitetų aljansai – galimybė turėti geresnę švietimo sistemą
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Naujienos » Telekomunikacijos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Įvertinta telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybė

Publikuota: 2020-06-29 18:19
Tematika: Telekomunikacijos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Pirmą kartą Lietuvoje įvertinta telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybė – „Dive Lietuva“ atliktas slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad geriausiai klientus telefonu aptarnauja „Telia“. Bendrovės skambučių centro aptarnavimo kokybė įvertinta 61,1 proc., o artimiausius konkurentus „Telia“ lenkia 11 ir daugiau procentinių punktų.

„Lietuvoje paskelbus karantiną ir uždarius salonus, „Telia“ klientų aptarnavimo telefonu skambučių srautas išaugo beveik du kartus. Su tokiu krūviu susitvarkyti mums padėjo laiku priimti sprendimai – net 140 žmonių iš mūsų salonų šiuo laikotarpiu sėkmingai perorientavome į klientų aptarnavimą nuotoliniu būdu. Taigi darbuotojai neišėjo prastovų, visos darbo vietos buvo išsaugotos. O tai, kad pavyko išlaikyti klientų pasitenkinimą ir net geriausiai sudalyvauti slapto pirkėjo tyrime, tik patvirtina, kad einame teisingu keliu“, – sako „Telia“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.

„Dive Lietuva“ slaptojo pirkėjo tyrimo metu skambučių centrų konsultantų darbą vertino 5 etapais – kontakto pradžia, situacijos analizė ir pasiūlymas, pardavimas, bendravimas bei kontakto pabaiga. „Telia“ aiškią lyderystę pademonstravo keturiuose ir šių etapų, ypač išsiskirdama iš konkurentų situacijos analizės ir sprendimo siūlymo bei pardavimų srityse.

Pasak G. Kaminskaitės-Salters, ir ateityje konsultacijų nuotoliniu būdu – ne tik skambučiais, bet ir kitais kanalais – poreikis tik didės, nes vis daugiau žmonių supras, kad daug klausimų gali spręsti neišėję iš namų ar ten, kur patogu jiems.

„Kovo-gegužės mėnesiais fiksavome ne tik skambučių augimą, bet rekordišką konsultacijų bei pokalbių internetu šuolį – net iki 3 kartų. Žinoma, daugiausia įtakos tam turėjo karantinas ir nepaprasta mums visiems gyvenimo situacija, tačiau dalis žmonių net ir švelninant karantiną ar jam visiškai pasibaigus linkę taupyti laiką ir spręsti klausimus virtualiai. Todėl toliau stiprinsime savo konsultantų komandą ir jų kompetencijas, taip pat investuosime į kitus sprendimus, pavyzdžiui, mūsų įdiegtą klientų aptarnavimo asistentą-robotą“, – sako „Telia“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė.

Nuo praėjusių metų pabaigos „Telia“ klientų aptarnavimui yra „įdarbinusi“ robotę Aita – tai termino „Artificial Intelligence Telia Assistant“ trumpinys. Šiuo vardu ji prisistato ir aptarnaujamiems klientams. Dabar Aita pradeda visus pokalbius bendrovės interneto svetainėje, o susidūrusi su klausimu, į kurį atsakymo dar neturi, sujungia su „Telia“ konsultantu. Šiuo metu Aita sėkmingai aptarnauja bemaž penktadalį visų pokalbių internetu. Kadangi robotė veikia dirbtinio intelekto pagrindu, Aita nuolat mokosi ir tobulėja, todėl ateityje galės atsakyti į dar daugiau užklausų.

Iki karantino „Telia“ skambučių centras vidutiniškai per dieną sulaukdavo nuo 2500 iki 3200 skambučių, o kovo-gegužės mėn. – nuo 4300 iki 5800 skambučių. Bendrovės skambučių centre šiuo metu iš viso dirba 160 žmonių, o karantino metu prie klientų konsultavimo nuotoliniu būdu prisijungė dar bent 140 darbuotojų iš „Telia“ salonų.

Apie slapto pirkėjo tyrimą

„Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimą, vertinantį telekomunikacijų sektoriaus skambučių centrų klientų aptarnavimo kokybę, atliko šių metų gegužės mėn. Tyrime buvo vertinamos trys telekomunikacijų bendrovės, iš viso buvo atlikti 45 skambučiai pagal specialią anketą.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.




Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama