Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/mokslas/62844/pristato-nauja-padangu-technologija-skirta-didesniam-elektriniu-transporto-priemoniu-nasumui/spausdinti/

Pristato naują padangų technologiją, skirtą didesniam elektrinių transporto priemonių našumui

Publikuota: 2018-03-08 07:17
Tematika: Mokslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

2018 m. Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje „Goodyear“ pasiūlė vogčiomis žvilgtelėti į „EfficientGrip Performance“ su „Electric Drive“ technologija prototipo padangą, skirtą augančiai elektrinių transporto priemonių rinkai, kuri Europos keliuose pasimatys iki 2019 m.

„Goodyear“ bandymai parodė, kad tradicinės padangos naudojamos su elektrinėmis transporto priemonėmis gali nusidėvėti iki 30 % greičiau dėl galingo momentinio elektros variklių sukimo momento ir papildomo elektros akumuliatorių bloko svorio.

„Griežtėjantis emisijos mažinimo reguliavimas, noras sumažinti priklausomybę nuo iškastinio kuro ir greitas akumuliatorių technologijos vystymasis sudaro puikias sąlygas elektriniams automobiliams, – sako Chris Delaney, „Goodyear“ prezidentas Europoje, Vidurio Azijoje ir Afrikoje. – Dirbame su automobilių gamintojais, norėdami kitais metais pristatyti „Electric Drive“ technologiją, skirtą patenkinti unikalius šio augančio transporto priemonių segmento našumo reikalavimus.“

Be padangų ilgaamžiškumo reikalavimų, automobilių gamintojai verčiami gerinti elektrinių transporto priemonių pasipriešinimą riedėjimui. Ilgesnis nuvažiuojamas kelias klientams yra didelis prioritetas dėl nepakankamai išsivysčiusios elektrinių automobilių įkrovimo infrastruktūros daugelyje šalių. Kita spręstina problema yra padangų tyla ir komfortas, nes nedideliu greičiu važiuojančių elektrinių transporto priemonių keliamas triukšmas yra perpus mažesnis nei tradicinių transporto priemonių.

„EfficientGrip Performance“ padangos prototipas su „Electric Drive“ technologija siūlo efektyvius sprendimus:

  • Didesnė rida dėl inovatyvaus dizaino protektoriaus. Dėl siauresnių protektoriaus įpjovų (mažų kanalėlių) gumos sąlyčio su kelio paviršiumi plotas yra didesnis nei padangų su tradiciniais radialiniais grioveliais. Didesniu gumos sąlyčiu su keliu pasižyminčią padangą galima geriau staigiai pasukti, ji taip pat efektyviai rieda šlapiu keliu. Be to, protektoriaus dizainas neleidžia į griovelius patekti garso bangoms, todėl sumažėja automobilio viduje ir išorėje padangos skleidžiamas garsas.
  • Dideles apkrovas išlaikanti konstrukcija. Padangos ertmės forma optimizuota taip, kad išlaikytų papildomą transporto priemonės svorį, atsirandantį dėl akumuliatoriaus, o protektoriaus raštas išlieka optimalus, o tai padangai suteikia didžiausią efektyvumą.
  • Ilgesnis nuvažiuojamas kelias. Pakeistos protektoriaus gumos mišinio medžiagų savybės, kad dėl itin mažo pasipriešinimo riedėjimui būtų padidintas transporto priemonės nuvažiuojamas kelias ir lengvai įveikiami staigūs posūkiai. Be to, šoninė padangos sienelė sukurta taip, kad sumažintų oro pasipriešinimą, o profilis sumažina sukimosi masę, todėl suvartojama mažiau energijos.

„Esame įmonė, turinti 120 metų inovatyvių produktų, padedančių keisti pasaulio transporto kūrimo patirtį, o „EfficientGrip Performance“ prototipas su „Electric Drive“ technologija yra įrodymas, kad „Goodyear“ ir toliau yra šio kelio į ateities mobilumą lyderė“, – sako Delaney.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!