Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/mokslas/59877/nasa-triumfuoja-atrasta-10-i-zeme-panasiu-planetu/spausdinti/

NASA triumfuoja: atrasta 10 į Žemę panašių planetų

Publikuota: 2017-06-21 10:10
Aut. teisės: ©Alfa.lt
Inf. šaltinis: Alfa.lt

Jungtinių Amerikos Valstijų kosmoso agentūra NASA įsibėgėja ieškodama į Žemę panašių planetų. Pirmadienį NASA mokslininkai pranešė, kad atrado dar dešimt egzoplanetų, kurios panašios į mūsiškę Žemę ir kuriose galbūt gali egzistuoti gyvybė.

Kaip vakar pranešė NASA atstovai, iš viso buvo aptikta 219 naujų planetų už Saulės sistemos ribų. Tame sąraše atsidūrė ir dešimt kietų uolingų planetų, kurios egzistuoja savo saulės sistemose, vadinamose Goldiloko zona.

Tai yra teritorija, nesanti nei per toli, nei per arti savo žvaigždės, todėl čia nėra per karšta ar per šalta egzistuoti skysto vandens išteklių. Kadangi būtent vanduo yra vienas esminių faktorių užsimegzti bei palaikyti gyvybę, neatmetama, kad šiuose naujai atrastuose pasauliuose gali būti nežemiškos gyvybės formų.

NASA savo paskyroje „Twitter“ pranešė, kad kosminis teleskopas „Kepler“, skirtas tyrinėti Paukščių Tako galaktiką, aptiko daugiau nei 200 egzoplanetų. Tai reiškia, kad minėtas įrenginys iš viso savo atradimų sąraše jau turi kiek daugiau nei 4 tūkstančius pasaulių.

Maža to, mokslininkams dabar žinoma apie 50 egzoplanetų, esančių vadinamoje gyvybės zonoje. Susan Thompson, tyrimo „Kepler“ mokslininkė, teigė, kad visas egzoplanetų katalogas sudaromas tam, kad būtų išsiaiškinta, kiek iš viso yra į Žemę panašių pasaulių Paukščių Tako galaktikoje.

Tikimasi, kad vieną dieną vienoje iš jų bus aptikta gyvybės pėdsakų, kurie leis atsakyti į didžiausią žmonijos klausimą apie tai, ar mes esame Visatoje vieni.