
„Google“ paskelbė apie plataus masto išplėstinės paieškos su dirbtiniu intelektu „AI Mode“ paleidimą, kuris leis užduoti sudėtingus, daugiasluoksnius klausimus ir gauti išsamius atsakymus su duomenų analize. Funkcija pirmiausia pasirodys vartotojams JAV, o vėliau taps prieinama visame pasaulyje.
„AI Mode“ sukurtas remiantis esamu įrankiu „AI Overviews“, kuris paieškos rezultatų viršuje pateikia trumpas dirbtinio intelekto santraukas. Nepaisant kai kurių ankstesnių kuriozų, pavyzdžiui, patarimo naudoti klijus vietoj padažo picai, šis formatas greitai išpopuliarėjo. Pagal statistiką, juo kas mėnesį naudojasi daugiau nei 1,5 milijardo žmonių. Kaip pažymi „TechCrunch“, dabar „AI Overviews“ išeina iš bandomojo režimo, išplečiamas į 200 šalių ir įgauna palaikymą daugiau nei 40 kalbų.
Naujasis „AI Mode“ skirtas sudėtingiems užklausoms, įskaitant prekių palyginimą ir duomenų analizę. Jis naudoja „Deep Search“ technologiją, suskaidančią klausimą į potemes ir apdoroja dešimtis, o kartais ir šimtus užklausų, kad suformuotų išsamią ataskaitą su nuorodomis į šaltinius. „Google“ teigia, kad tai iš tikrųjų leidžia sutaupyti valandas rankinio informacijos ieškojimo.

Taip pat pristatytas automatinis apsipirkimo asistentas, kuris galės sekti prekių kainas ir pranešti, kai jos sumažės, suteikdamas galimybę įsigyti. Be to, atsiras virtualaus rūbų matavimosi funkcija – vartotojai galės įkelti savo nuotraukas, o dirbtinis intelektas „aprengs“ juos pasirinktais drabužiais 3D formatu, atsižvelgdamas į žmogaus kūno sudėjimą ir audinio tipą. Funkcija pradės būti testuojama „Search Labs“.
Duomenų apdorojimui „AI Mode“ ir AI „Overviews“ naudoja specialią „Gemini“ 2.5 modelio versiją. Ateityje dalis „AI Mode“ funkcijų palaipsniui bus perkeltos ir į „AI Overviews“. Vartotojai galės užduoti klausimus, pavyzdžiui, sporto ar finansų temomis, ir gauti ne tik skaičius, bet ir vizualizuotas grafikas bei lenteles.
Dar viena naujovė – „Project Mariner“ dirbtinio intelekto agento integracija, kuris gebės savarankiškai rezervuoti bilietus, stalus restoranuose ir rasti internete įvairius renginius. Vėliau bus pristatytas „Search Live“ – „gyvoji paieška“, leidžianti vartotojams užduoti klausimus telefonu per kamerą, o dirbtinis intelektas atsakys realiu laiku, panašiai kaip multimodalinio pagalbininko „Project Astra“ sistema.
Taip pat bus sustiprinta paieškos personalizacija. Prisijungus prie „Gmail“ (ar kitos „Google“ paslaugos), paieškos sistema galės atsižvelgti į vartotojo pomėgius ir teikti pasiūlymus pagal el. pašto laiškų turinį. Vartotojas pats nuspręs, kurias programėles prijungti, o kurias ne.