Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/kompiuterija/83360/fidelityfx-super-resolution-2-0-kodas-tampa-atviru/spausdinti/

„FidelityFX Super Resolution 2.0“ kodas tampa atviru

Publikuota: 2022-06-25 08:26
Tematika: Kompiuterija
Autorius: Mindaugas Klumbis
Aut. teisės: ©MiTech.lt
Inf. šaltinis: MiTech.lt

„FidelityFX Super Resolution 2.0“ pagrindinis kodas tapo prieinamas kūrėjams, todėl visi gali į savo žaidimus įtraukti šią AMD vaizdo išdidinimo technologiją. Šiuo žingsniu AMD padarė FSR 2.0 prieinamą visiems ir netgi suteikė galimybę trečiosioms šalims patobulinti FSR 2.0, kad ji būtų dar geresnė. Šis žingsnis turėtų gerokai padidinti žaidimų, palaikančių „FidelityFX Super Resolution 2.0“, skaičių, o ateityje AMD tikrai turi daugiau planų, susijusių su FSR 2.0.

„FidelityFX Super Resolution 2.0“ kodas tampa atviru

AMD ką tik pristatė FSR 2.0.1 ir patvirtino, kad ji palaiko ir DirectX 12, ir „Vulkan“ API. AMD taip pat patvirtino, kad planuoja išleisti „Unreal Engine“ papildymus, skirtus „Unreal Engine 4.26/4.27“ ir „Unreal Engine 5“, kad būtų lengviau integruoti FSR 2.0 į žaidimus turinčius šiuos variklius. AMD neaptarė DirectX 11 palaikymo su FSR 2.0. Tačiau AMD paprašė kūrėjų susisiekti su jais dėl DirectX 11 naudojimo su FSR 2.0. „God of War“ yra DirectX 11 žaidimas, kuris jau palaiko FSR 2.0, o tai patvirtina, kad FSR galima naudoti su DirectX 11.

Iš „Github“ kūrėjai jau gali atsisiųsti FSR 2.0.1 pagrindinį kodą, dokumentaciją ir kodo pavyzdžius. Šiandien parsisiunčiamoje FSR 2.0 versijoje yra keletas AMD FSR 2.0 technologijos patobulinimų, o ateityje AMD taip pat tikisi toliau tobulinti savo technologiją.

„FidelityFX Super Resolution 2.0“ kodas tampa atviru
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!