Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/kompiuterija/65752/nuneses-kompiuteri-i-taisykla-ji-prarado-pusmeciui/spausdinti/

Nunešęs kompiuterį į taisyklą, jį prarado pusmečiui

Publikuota: 2018-11-05 10:33
Tematika: Kompiuterija
Autorius: Kristina Rancaitė
Aut. teisės: ©Alfa.lt
Inf. šaltinis: Alfa.lt

Kaunietis savo kompiuterį dėl gedimo nunešęs į saloną pataisymui, jo neatgavo pusmetį. Jis buvo atiduodamas, o vėliau vėl priduodamas dėl nepataisyto gedimo.

„Dell“ kompiuterį vaikinas (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) pirko viename didžiųjų Kauno prekybos centrų 2015 m. lapkritį. Remontui įrenginys buvo pristatomas toje pačioje vietoje.

Nunešęs kompiuterį į taisyklą, jį prarado pusmečiui

Gegužės mėnesį, dar galiojant garantiniam laikotarpiui, kompiuteris sugedo ir buvo pristatytas į „Telia“, bendrovės darbuotojai įrenginį perdavė „ServiceNet“. Tuomet buvo žadėta įrenginį sutaisyti per kelias savaites. Po daugiau nei dviejų savaičių buvo kreiptasi į „Telia“, kur buvo pranešta, jog kompiuteris jau suremontuotas, tik savininkas nebuvo informuotas.

Vis dėlto birželį vėl teko įrenginį priduoti remontui, kadangi problema nebuvo išspręsta. Po trijų savaičių buvo gautas atsakymas, kad kompiuteris vis dar remontuojamas.

„Su taisykla susisiekti nepavyko. Po maždaug mėnesio susisiekė taisyklos konsultantas ir pasako, kad broko akto nebus, bus remontuojamas ir grąžintas per savaitę. Vėl jokių žinių. Rugpjūčio mėnesį „Telia“ salone praneša, kad vis dar neturi informacijos, susisiekti su taisykla negali, padarys tai kitą dieną ir informuos. Jokių žinių“, – pasakojo skaitytojas.

Po beveik mėnesio, rugsėjį, „Telia“ atsiuntė e. laišką, kad kompiuteriui netinka pateiktas slaptažodis, nors jo nebuvo jau po pirmo remonto, kadangi buvo atstatyti gamykliniai parametrai: „Po ilgo laiko pranešta, kad įrenginys suremontuotas. Per tą laiką jis ir nuvertėjo, ir tapo nebereikalingas, nes atsirado kitas. Garantinis laikotarpis baigiasi po savaitės. Ar normalu, kad taip ilgai gali būti remontuojamas kompiuteris, pakeista daug detalių, garantinis laikotarpis jau baigiasi, nes daug buvo išnaudota nežinia kam? Jokios papildomos informacijos apie tai, kodėl tiek laiko užtruko, negavau“.

Bendrovės atstovai tikina išsprendę situaciją

Bendrovės „Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis patikino, kad šią situaciją išspręsti su klientais jau pavyko: „Pradėsiu nuo laimingos pabaigos. Žmonės liko patenkinti tiek mūsų pasiūlymu, tiek savo kompiuteriu. Mes jiems pervedėme 100 eurų į nurodytą sąskaitą, įteikėme sutvarkytą kompiuterį, atnaujintą naujomis detalėmis“.

Ši problema galėjo kilti dėl nesusipratimo: „Čia mūsų ir partnerių problema. Su taisykla turime rimtus pokalbius. Perklausę įrašus matėme, kad „Telia“ darbuotojai skambino į taisyklą. Tai – didelis nesusispratimas. Labai rimtai peržiūrime procesus, kad tokios situacijos nepasikartotų.

Labai daug kompiuterių parduodame Lietuvoje, esam tarp trijų daugiausiai parduodančių. Tad jeigu vertintume visą parduodamą kiekį, tokių istorijų pasitaiko tikrai nedaug“.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!