Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/ivykiai/74938/facebook-itin-nepatenkinti-apple-nauja-privatumo-politika/spausdinti/

„Facebook“ itin nepatenkinti „Apple“ nauja privatumo politika

Publikuota: 2020-10-09 14:49
Tematika: Įvykiai, renginiai
Autorius: Justas Stasiulaitis
Aut. teisės: ©Telefonai.eu
Inf. šaltinis: Telefonai.eu

„Facebook“ vis dar skundžiasi dėl naujųjų „iOS 14“ privatumo funkcijų, kurios priverčia programėles paprašyti vartotojų leidimo, prieš stebint jų veiklą internete. Davidas Fischeris, „Facebook“ vyriausiasis pajamų skyriaus vadovas, dabar teigia, kad kiekvienas verslas, paremtas reklama, yra „užpultas“ dėl „Apple“ nustatytų pokyčių. Kaip pranešė „CNBC“, Fischeris šį antradienį virtualioje „Reklamos savaitės“ sesijoje kalbėjo apie „Facebook“ pažeidžiamumą. Savo kalbos metu „Facebook“ vadovas teigė, kad naujos „Apple“ privatumo taisyklėms kelia grėsmes verslams: „Ir dabar, tiesą sakant, kai kurie dalykai kelia pavojų tiems įrankiams, kuriais šiuo metu remiasi verslas. Man nuomone „Apple“ pasiūlyti pakeitimai, labiausiai pakenks kūrėjams ir įmonėms.“

„Facebook“ itin nepatenkinti „Apple“ nauja privatumo politika

Jis taip pat paminėjo, kad „Apple“ verslo modelis yra „prabangios techninės įrangos“ pardavimas tiems, kurie tai gali sau leisti, ir pasiūlė, kad reklama gali padaryti paslaugas ir produktus pigesnius.: „Visą tai yra puiku, bet nemanau, kad yra tikslinga diktuoti, kokie turi būti kiti verslo modeliai, ir tas, kuris, mūsų manymu, yra geriausias, kuris remiasi reklama, mūsų atveju - suasmenintomis reklamomis, kad galėtume pasiūlyti nemokamus produktus, kad įmonės galėtų pradėti, augti ir klestėti, mes tai ginsime. Mes manome, kad labai svarbu, kad tai darytume ne tik mes, bet ir mūsų pramonė.“

„iOS 14“ pristatė naują privatumo funkciją, kuri apsunkina programų sekimą vartotojams, o tai tiesiogiai paveikė programas ir paslaugas, kurios priklauso nuo pajamų iš reklamos, kurių tarpe ir „Facebook“ programos. Išgirdusi kūrėjų atsiliepimus, bendrovė atidėjo reikalavimą įdiegti šią naują funkciją iki 2021 m. „Instagram“ generalinis direktorius Adamas Mosseri neseniai interviu metu teigė, kad tikimasi, jog įdiegus naujas „Apple“ privatumo funkcijas skelbimų rodikliai sumažės iki 50 %, o tai paveiks ne tik „Instagram“ kaip įmonę, bet ir turinio kūrėjus.

Bent kol kas, nepaisant atidėjimo, „Apple“ neatrodo pasirengusi atsisakyti naujausių sprendimų dėl naujų „iOS 14“ privatumo funkcijų.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!