Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/ivykiai/74249/saugokite-savo-vaikus-mire-be-perstojo-pubg-zaidima-zaides-paauglys/spausdinti/

Saugokite savo vaikus: mirė be perstojo PUBG žaidimą žaidęs paauglys

Publikuota: 2020-08-22 16:25
Tematika: Įvykiai, renginiai
Autorius: Ignas Petrikonis
Aut. teisės: ©Telefonai.eu
Inf. šaltinis: Telefonai.eu

Pastaruoju metu sudėtingiems kompiuteriniams žaidimams keliantis į nepilnamečiams kur kas lengviau prieinamą nešiojamų įrenginių platformą, smarkiai padaugėjo su tuo susijusių paauglių mirčių. Naujausias atvejis – kelias dienas be sustojimo PUBG žaidęs šešiolikmetis.

Saugokite savo vaikus: mirė be perstojo PUBG žaidimą žaidęs paauglys

„IndiaTV“ praneša, kad vaikinas, gyvenantis Andhra Pradesh mieste, Indijoje, patyrė rimtą dehidrataciją, keletą dienų nieko negerdamas, nevalgydamas ir be pertraukos žaisdamas PUBG. Pamačiusi, kad paauglys negaluoja, jo šeima akimirksniu jį transportavo į privačią Eluru miesto ligoninę. Netrukus berniukas pradėjo smarkiai viduriuoti, tad jam turėjo būti atlikta chirurginė procedūra. Deja, šešiolikmetis neišgyveno – mirė operacijos metu.

„Playerunknown’s Battlegrounds“, sutrumpintai vadinamas PUBG, yra vienas populiariausių „Battle Royale“ tipo žaidimų pasaulyje. Jis prieinamas praktiškai visose platformose – išmaniuosiuose telefonuose, „Xbox“ ir „PlayStation“ konsolėse, taip pat asmeniniuose „Windows“ kompiuteriuose. Šis šedevras pasižymi tuo, jog yra labai azartiškas, reikalauja didelių laiko sąnaudų ir sukelia itin rimtą priklausomybę.

Dar viena mirtis, susijusi su PUBG, buvo registruota dar šių metų pradžioje, kai 25 metų amžiaus indas patyrė insultą po ilgai trukusios žaidimo sesijos. Artimiesiems pasiskundęs dėl negalėjimo valdyti dešinės rankos ir kojos, jis buvo nugabentas į artimiausią ligoninę, kur vaikinui buvo diagnozuotas intracerebrinis kraujavimas. Deja, jaunuolis taip pat neišgyveno.

Ši problema itin opi Kinijoje, kur šalies vyriausybė, norėdama šią problemą pažaboti, privalėjo imtis įvairių ribojimų. Žaidimų kūrėjai buvo įpareigoti naudoti veido atpažinimo technologijas ir patvirtinti žaidėjo tapatybę – viskas, siekiant, kad prie žaidimų būtų užkirstas kelias nepilnamečiams. Gali būti, kad kylant nelaimingų atvejų skaičiui panašiu keliu paseks ir Indija.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!