Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/ivykiai/73053/luminor-perkels-lietuvos-klientus-is-luminor-nordea-i-vieninga-platforma-iki-birzelio-pabaigos/spausdinti/

„Luminor“ perkels Lietuvos klientus iš „Luminor|Nordea“ į vieningą platformą iki birželio pabaigos

Publikuota: 2020-05-22 17:10
Tematika: Įvykiai, renginiai
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

„Luminor“ bankas Lietuvoje šią savaitę informuoja 50 tūkst. „Luminor|Nordea“ banko klientų, kad jų duomenys ir paslaugos bus perkeltos į vieningą sistemą birželio 27–28 dienomis. Šis perkėlimas buvo suplanuotas balandį, tačiau dėl karantino atidėtas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Dėl Lietuvoje įvesto karantino ir dėl to, kad daliai iš 50 tūkst. perkeliamų klientų gali reikėti apsilankyti mūsų konsultavimo centruose, kovą nusprendėme atidėti paslaugų perkėlimą į vieningą sistemą visose trijose Baltijos šalyse. Kadangi perplanavimo etapas jau užbaigtas, pradėjome vėl informuoti „Luminor|Nordea“ klientus Lietuvoje, kad jų duomenų perkėlimas numatomas paskutinį birželio savaitgalį. Ši informacija liečia, tik Lietuvos „Luminor|Nordea“ klientus“, – sako Andrius Načajus, „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas.

Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas. Pokyčiai turės įtakos klientams, kurių sąskaitų numeriai prasideda LTXX21400. Apie du trečdalius perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi „Luminor|Nordea“ interneto banku. Vienas iš didžiausių pokyčių – „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „Maestro/Mastercard“ korteles. „Luminor“ visiems savo klientams jau yra išsiuntęs naujas korteles paštu.

„Dauguma mūsų klientų jau gavo naujas korteles paštu, likusiuosius kortelės pasieks iki gegužės pabaigos. Labai prašome jas saugoti savo piniginėse – jų prireiks birželio pabaigoje. Jeigu turite aktyvią „MasterCard“ kortelę ir vis dar negavote naujos „Visa“ kortelės paštu, susisiekite su „Luminor“ konsultantais nuotoliniu būdu, tačiau labai prašome nevykti į klientų centrą“, – sako A. Načajus.

Pasak jo, pavėlinus duomenų ir paslaugų perkėlimą, klientai turėjo daugiau laiko aktyvuoti tapatybės patvirtinimo programėlę „Smart-ID“ bei susipažinti su „Luminor|DNB“ interneto banku ir telefonine programėle. Visa tai klientai gali atlikti patys vadovaudamiesi perkėlimo instrukcijomis, taip pat visa informacija yra pateikta banko internetiniame puslapyje.

Dėl susiklosčiusios situacijos, klausimų dėl paslaugų perkėlimo turintiems klientams patariama su banku susisiekti nuotoliniu būdu arba užduoti klausimą savo interneto banke. Siekiant apsaugoti savo klientus, bankas „Luminor“ sumažino klientų skaičių bankų skyriuose – vienu metu čia gali lankytis ne daugiau kaip 5 žmonės.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!