Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/ivykiai/62193/didziulis-renginys-nacionalineje-bibliotekoje-sutrauke-zaisti-kompiuteriu-ne-tik-vaikus-bet-ir-tevelius/spausdinti/

Didžiulis renginys Nacionalinėje bibliotekoje sutraukė žaisti kompiuteriu ne tik vaikus, bet ir tėvelius

Publikuota: 2018-01-10 14:43
Tematika: Įvykiai, renginiai
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Paskutinį 2017 metų penktadienį, Martyno Mažvydo bibliotekoje rinkosi vaikai ir jų tėvai. Visi skubėjo į pirmąjį tokį Lietuvoje renginį „Mokomės programuoti žaisdami Minecraft!“, kurį organizavo Robotikos mokykla. Renginys subūrė daugiau nei 250 bendraminčių su tėveliais iš viso Vilniaus, kurie norėjo ne tik susipažinti, bet išmokti programuoti su naująja „Minecraft“ edukacine versija.

„Minecraft: Education Edition“ – tik prieš metus pasirodžiusi, populiaraus ir visiems vaikams ne tik pasaulyje bet ir Lietuvoje žinomo žaidimo, naujausia versija, skirta mokytis programuoti. Programavimas vyksta naudojant „plyteles“, todėl vaikai lengvai perpranta programavimo esminius principus ir logiką, susipažįsta su pagrindais. Pats žaidimas pirmą kartą pasirodė 2011 metais. Jį sukūrė švedas Markus Persson. Kadangi tai yra atviro pasaulio žanro žaidimas, programavimas puikiai įsiterpia į žaidimo konceptą.

Didžiulis renginys Nacionalinėje bibliotekoje sutraukė žaisti kompiuteriu ne tik vaikus, bet ir tėvelius

Visą dieną vaikai turėjo paprastą užduotį – suprogramuoti robotuką, kuris už juos kurs „Minecraft“ pasaulį, statys tiltus, namus, kas duobes. Tačiau paaiškėjo, kad užduotis nėra jau tokia elementari ir tam reikia daug pastangų ir noro. Gerai, kad vaikams susidoroti su sunkumais padėjo Lietuvoje gerai žinomi „Youtube“ turinio kūrėjai Darius Kniūkšta (Dariuscxz) ir Gediminas Gabalis (Vėjavaikis).

Kaip teigia pats Darius: „Su šituo žaidimu mes jaunimą galime išmokyti visų programavimo pagrindų: mes galime juos laisvai supažindinti, kas yra ciklai, kintamieji, kas yra loginiai tikrinimai, kaip veikia masyvai, visokios funkcijos ir metodai ir apskritai visą programavimo principą. Mūsų pasaulis paremtas technologijomis ir dabartiniam žmogui nesuprasti, kaip veikia mūsų pasaulis yra labai didelis trūkumas.“

Po renginio savo įspūdžiais dalinęsi tėveliai džiaugiasi, kad „Minecraft“ pridėjo programavimo funkciją ir džiaugiasi, kad renginio metu turėjo galimybę patys prisiliesti prie programavimo ir susižavėti „Minecraft“ žaidimu, kaip ir jų vaikai.

Pabaigoje pačių aktyviausių, geriausių ir greičiausių dalyvių laukė prizai, kurie bus dalinami ir kiekvienam prisijungsiančiam prie nuotolinių „Minecraft“ kursų iš namų. Renginį organizavusi Robotikos mokykla džiaugiasi tokiu dideliu vaikų, ir net jų tėvelių, susidomėjimu.

Matydami didelį susidomėjimą, organizatoriai ketina nesustoti ties vienu renginiu ir ragina registruotis ateinantiems mokymams bei pasinaudoti galimybe paprastai ir smagiai išmokti programuoti ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose. O negalintiems dalyvauti ar norintiems ir toliau gilinti savo žinias, siūloma užsiregistruoti nuotoliniams mokymams.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!