Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/ivykiai/45070/vartotojai-nesulauks-nepageidaujamu-tele2-rinkodaros-skambuciu/spausdinti/

Vartotojai nesulauks nepageidaujamų „Tele2“ rinkodaros skambučių

Publikuota: 2014-05-30 16:29
Tematika: Įvykiai, renginiai
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Lietuvos gyventojai iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ nebesulauks nepageidaujamų telerinkodaros skambučių.

Iki šiol bendrovės specialistai paslaugas telefonu siūlydavo paskambinę atsitiktinai sugeneruotais numeriais, o žmogaus sutikimą išklausyti pasiūlymą gaudavo pokalbio metu. Gegužę valstybės institucijos pateikė išaiškinimus, kad telerinkodarą galima vykdyti tiktai gavus išankstinį žmogaus sutikimą, o skambučiai atsitiktinai sugeneruotais numeriais pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymus.

„Griežtai laikomės teisės ir etikos normų, todėl operatyviai įgyvendiname valstybės institucijų išaiškinimus“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius. Laikydamiesi teisės aktų, bendrovės telerinkodaros specialistai nebeskambins vartotojams, kurie nepateikė sutikimų gauti pasiūlymus telefonu. Naujoji tvarka įsigalioja nuo rytdienos.

„Tele2“ paslaugas galima įsigyti ne tiktai telefonu – bendrovė klientus aptarnauja 106 savo salonuose 49 šalies miestuose. Paslaugas taip pat galima užsisakyti ir operatoriaus interneto svetainėje, o kurjeriai sutartis bei įrangą pristato visur Lietuvoje.

Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ balandį atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 50 proc. Lietuvos gyventojų.

Prano Kuisio, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovo, komentaras:

„Džiaugiamės, kad ir kiti rinkos žaidėjai priima teigiamus sprendimus telerinkodaros srityje. Kaip jau minėjome prieš daugiau nei pusmetį ir pakartojome kelis kartus šiais metais: „Bitės“ nuomone, telerinkodara turi būti nutraukta nedelsiant dėl rinkos iškreipimo, siūlant geriausius pasiūlymus tik naujiems klientams, ir, svarbiausia, dėl abejotino (tikėtina neteisėto) klientų sutikimo surinkimo formų.

„Bitė“ jau senai sumažino telerinkodaros apimtis iki minimumo, o praėjusią savaitę ją visiškai nutraukėme privačių klientų segmente. Manome, kad tai turėtų būti padaryta ir verslo segmente, nes juridiniu požiūriu kliento sutikimas telerinkodaroje ten yra taip pat privalomas ir tokia pat forma, kaip ir privačių klientų atveju.“

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!