Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/elektronika/86537/vokietijos-automobiliu-milzine-dave-skambu-pazada-jau-netrukus-elektromobili-gales-sau-leisti-daugelis-lietuviu/spausdinti/

Vokietijos automobilių milžinė davė skambų pažadą: jau netrukus elektromobilį galės sau leisti daugelis lietuvių

Publikuota: 2023-03-23 09:20
Tematika: Elektronika, technika
Autorius: Lukas Snarskis
Aut. teisės: ©Telefonai.eu
Inf. šaltinis: Telefonai.eu

„Volkswagen“ prekės ženklas tęsia savo kompaktinių automobilių sėkmės istoriją elektrinio mobilumo eroje ir siūlo akies krašteliu pažvelgti į „ID.2all“ koncepcinį automobilį – vien elektra varomą „Volkswagen“, kainuosiantį mažiau nei 25 tūkst. eurų. Tačiau tai dar ne viskas.

Vokietijos automobilių milžinė davė skambų pažadą: jau netrukus elektromobilį galės sau leisti daugelis lietuvių

Vokietijos automobilių milžinė atskleidė, jog „ID.2all“ nebus pigiausias elektrinis automobilis, kurį ketinama pasiūlyti. Daugelis gamintoj jau ne vienerius metus žada pasiūlyti mažesnių ir gerokai pigesnių modelių, o būtent toks turėtų būti „ID.1“ variantas, kuris galėtų būti panašaus dydžio kaip „Volkswagen e-UP“.

Elektros variklių perkėlimas į priekinius ratus, pasak VW atstovų, leis sutaupyti nemažai išlaidų, atnaujintoje platformoje bus naudojami LFP akumuliatoriai, o planuojami masinės gamybos patobulinimai turėtų dar labiau sumažinti išlaidas. „Volkswagen“ prognozuoja, kad automobilio kaina bus mažesnė nei 20 000 eurų, o tokio modelio prekyba turėtų prasidėti dar iki 2027 metų.

„Volkswagen ID.1“ bus mažiausias elektromobilis, kokį ketina pristatyti Vokietijos automobilių gamintojas, tačiau bendrovė ruošia pademonstruoti ir variantą, kuris būtų klasifikuojamas tarp „ID.2all“ ir „ID.1“. Mes jau žinome kiek galėtų kainuoti elektrinis VW mažylis, tačiau kuo jis galėtų mus nustebinti?

Elektromobilis turėtų dalinsis savo priekyje sumontuotu elektros varikliu su „ID.2all“ modeliu, bet vargu ar jis turės tokią pačią 166 kW galią. Žinoma, paprasčiausias būdas pasiekti mažesnę nei 20 000 eurų pardavimo kainą – sumažinti akumuliatoriaus dydį, todėl net neabejojama, kad toks modelis turėtų pasiūlyti tik 38 kWh bateriją. Atsižvelgiant į nedidelį dydį, tai vis tiek turėtų leisti įveikti maždaug 300 kilometrų.

Panašu, kad daugelio svajonė išvysti elektrinį automobilį už mažiau nei 20 tūkst. eurų vis dar gyva. Nors Europos ir JAV automobilių gamintojai vis stengiasi tai pasiekti, Azijos gamintojai juos jau dabar parduoda šimtais tūkstančių vienetų. Akivaizdu, kad čia yra daugiau įvairių veiksnių, kurie įtakoja skirtingą pasiūlą tarp regionų, bet tikėkimės, kad Senasis žemynas taip pat greitai turės pigesnių elektrinių automobilių.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!