|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 05 30, 13:08. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Automobilinė garso aparatūra » Itampos keitikliai automobiliuose
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 04 26, 17:36 |
|
|
|
skerspjuvio plotas yra 48mm^. na impulso plocio neturiu galimybes pamatuot, nes neturiu oscilografo.. bet viska dariau pagal shemoje duotus duomenis, ir toroida pritaikiau butent toki, lyg ir viskas turetu but gerai, bet... o gal laidus reikia dublioti, vietoj vieno vyniot du? tai nepadetu? |
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 04 26, 18:42 |
|
|
|
Prie tokio skerspjūvio ploto siūlau vinioti apie 9-10 apvijų pirminėje apvijoje kiekvienam pečiui. Šiaip turėtų kaisti ir lauko tranzistoriai - bent jau turėtų būti drungni, kai transformatorius dirba be apkrovos. |
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 04 26, 18:57 |
|
|
|
na taip, po kurio laiko jie truputi isyla.. reikes pabandyti didinti viju skaiciu, bet tuomet antrineje irgi reiks vynioti bene dvigubai daugiau viju... na niekis, kaipnors sutalpinsiu aciu uz pagalba! |
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 04 26, 19:28 |
|
|
|
Visada nuoširdžiai siūlau pradžioje su paprastu laiduku (kad ir labai plonu) išsiaiškinti, kiek vijų reikia. Šį kartą teks atlikti 3 kart daugiau darbo
Sėkmės! |
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 05 03, 20:36 |
|
|
|
Pasidariau keitiklį. Viskas lyg ir veikia, bet išlyginus sukeltą įtampą ir apkrovus pradeda cypčioti transformatorius (garsiai), nors įtampa nekrenta. Tą pačią apkrovą (100W lempa) prijungus prie neišlygintos įtampos viskas OK. Kas blogai? |
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 05 04, 00:05 |
|
|
|
Transformatorius "dainuoja" nuo apkrovos. Esant apkrovai, per apvijas teka srovė, ir pačios apvijos šiek tiek judėdamos trinasi viena į kitą, taip sukeldamos garsą. Šiek tiek silikoninių klijų (bet tik šiek tiek) ir transformatorius ne be "dainuos".
Kodėl pastarasis "dainuoja" tik apkrovus nuolatinę įtampą - sunku dabar pasakyti, nežinant visos schemos. |
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 05 04, 17:09 |
|
|
|
Ar irgi galvojau užtildyti transformatorių įpildamas klijų. O kodėl jų reikia tik "šiek tiek"?
Schema jau daug kartų aptarta...
Niekaip nesuprantu, kodėl transformatorius "dainuoja" tik apkrovus nuolatinę įtaampą. Gal susidaro kokie trugdžiai ir tai įtakoja mikschemos darbą? |
|
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 05 04, 20:57 |
|
|
|
Mikroschemos darbo čia niekas neįtakoja - gali būti ramus.
Kiek supratau, gryžtamasis ryšys schemoje nenaudojamas - o aš jau maniau jam nurašyti visas "bėdas".. Prie šios mažos problemos galima prieiti iš kitos pusės - reiktų pasiaiškinti, kodėl prijungus lemputę prie nuolatinės įtampos, teka didesnė srovė, nei prijungus prie kintamos. Galbūt prie nuolatinės jungiam tarp + ir - ? O kintamos apkrauname tik vieną petį? Dar vienas klausimas - ar lemputė vienodai šviečia prie kintamos ir nuolatinės įtampų? Kažkaip niekaip negaliu dabar prisiminti (nes mažai kada naudoju lemputę kaip apkrovą) ar lemputė vienodai reaguoja į nuolatinę ir impulsinę didelio dažnio įtampas. Gal čia ir esmė..
Bet kuriuo atveju, siūlau pasinaudoti silikoniniais klijais ir garsai dings |
|
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 05 17, 20:57 |
|
|
|
Pasidariau smps http://sound.westhost.com/project89.htm su grystamu.Naudojau is TV aukstinanty trafa pirmine 1,5mm po 4 ant peties vijas.Antrine ant peties 13viju tos pacios vijos.Pirmines ant tos pacio sono kur antrines suvyniotos.Gaunu +-55V apkrovus 2A krenta iki 40V ant peties,apkrovus pety 3A krenta dar maziau negu 40V peciai.Manau nelabai gerai taip krist.Grystamo potencas uzsuktas zliauziklis potenco kuo arciau zemes.O kuo arciau + mazinasi ytampa.Bet vienoj pety 3 kart mazesni V negu kitoi uzsukus ant max prie zemes petys issilygina.Reguliuojasi nuo kokiu 3V-55V peciai (viena petis + gerai sitame intervale dirba o kita ne). |
|
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 05 18, 17:29 |
|
|
|
Kitą kartą prašom aiškiau išdėstyti mintis, nes dabar reikia pusvalandžio, kad susirikiuoti, kas prie ko.
Pirmas dalykas, gryžtamasis ryšys taip ir veikia - jis sumažina išėjimo įtampą, o kai prie apkrovos pradeda kristi įtampa, gryžtamasis ryšys ją didina, taip palaikydamas išėjimo įtampą nekintančią.
Dėl fokusų, kai yra ne vienodos plius ir minus įtampos, tai paaiškinimas tik vienas - tamsta matuojate "kreivai". Pliusas būna mažesnis, nes prie jo prijungtas gryžtamasis ryšys, ir kai tamsta išjungiate keitiklį, šis potenciometras nusodiną pliusą, o minusas lieka nepakitęs. Įtampos nevienodumai gali būti tik iš čia, arba šio atvejo aš tikrai nesupratau, tuomet atsiprašom. Bet kuriuo atveju reiktų atlikti matavimus su apkrova - kad ir kelių kiloomų varža kiekvienam pečiui. |
|
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 05 18, 18:26 |
|
|
|
Uzdeta tarp +ir - 10K varza.Tai ytampa ant peciu susilygina potenca uzsukus ties graund.Buna +-55.Bet kai atsiranda didesne apkrova pvz peciui 2A ytampa krenta iki 40v ant peties(tuo momentu kai petys apkrautas ir jo ytampa nukritus ,kito pecio ytampa 55V.Su abiem peciais taip. |
|
|
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 09 25, 20:51 |
|
|
|
[quote="marazas"][quote="valdaz"]toroida turejau viena uzsilikusi feritini,bet gaila paskutini daba mintis kilo issilupt is varikio kokio apie 2-4kw galios aisku ne feritas bet...(girdejau taip suvirinimo aparatus daro)o is vis jej idet koki generatoriu 1kw standartini papildomai masinon, lauk diodus ir tiesiai i stipreka per trafa.tik vat nezinau kaip del jungimo generatoriaus apviju.gal kas galit padet?kur galima daugiau paskaityt apie masininius generatorius?ar cia beprasmiska.siaip man neduoda ramybes itampos suoliai bei daznis,juk apsukos nuo 0 iki 6000 ir dar vienas dalykas, kai variklis uzgesta vis tiek stipras turi persijungti i normalu 14v rezima.vat ir sakes, a gal salia dar viena pastatyti,silpnesni vopscim, pasaka be galo[/quote]
na seip rusisku traktoriu generatoriai buna 700W ir 1kW, galima ju gaut traktoriu daliu parduotuvese, nelabai dideli. kaina~200lt. Pats ju nebandziau i masina det.[/quote]
seip dar yra renault scenic 1,9 dti generatorius. 120 amperu. tai iseina apie 1,4 kw |
|
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 09 28, 00:57 |
|
|
|
Mano ataskaita, del trafu: suvioniotas ant kompiuterinio matlblokio sherdies (etd39 ?) isgaunu nuo 13.8 146 watu, prie +-29 voltu itampos. trafo vyniojimas. pirmine: 2 kartus po 5 vijas su 3 0.7-0.8 laidu, antrine 2 kartus po 13 viju 1 mm laido. schema jau nekarta cia rodyta, su sg3525 + 2 irf44N
(po viena i pety), ant iejimo 1000 mkf elna rjh, ant isejimo 2x470 35v elna rjh. tas rjh reiskia mazos varzos kondikas. jei deti paprastus, tai pas mane ir su 4700 neveikia stabiliai, o cia uztenka tik 1000
antras variantas irgi sg3525 + irf1010n, iejime 3000 mkf elna rjh, isejime po 1000 mkf, diodai kd213 A, trafao serdis nuo suedusio stiprintuvo diametras 38 mm, aujstis 15 mm, vidinis diametras 23mm. pirmine 2 kartus po 5 vijas su 3 1 mm laidu, antrine 2 kart 13 viju 1 mm laido.. galia 240 vatu prie 12 volltu iejime, isejime turime +-27 voltus. dar turiu du K45 28 11 ziedus, tai bandysiu su jais daryti dar antram variante yra prie pirminu apviju prijungta 56 om ir 100n. 1 var, nieko tokio nera. PCB ideti ? |
|
|
|
|
|
|
Itampos keitikliai automobiliuose |
Parašytas: 2006 09 28, 01:28 |
|
|
|
Nu tu dar klausi, aišku dėk Man kaip suvalkiečiui tai visko reikia jei dar nenaudosiu tai gal ateitį reikės |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|