Elektronika.lt
 2024 m. gegužės 15 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 05 15, 23:31. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 1922
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 18:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Arunčikas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Pats paprasčiausias dviračio generatorius, jei ji apkraut visom vielike esančiom lempikėm ir tai jau pasijaučia. O ten tik keli vatai. Tad realybė yra kitokia.
O antra agregatas skirtas palengvinti važiavimą, naudojant minimaliai savo energijos ir perkant ja už kapeikas iš tinklų. o ne spaust prakaitą kraunant akumuliatorius.

Gal pas Digix stebuklingos lemputės, bet kai aš įjungių 5w apšvietima, pajuntu. Arba Digix sportininkas ir nieko nejaučia.

Važiuojant į pakalnę irgi nieko nepakrausi, myzeris nes jei labai apkrausi generatorius tas vielikas tiesiog neriedės.... kam to reikia.
Tokie dalykai naudojami trulikuose kurie sveria n tonu. O ne vielikuose ir palengvintuose pirdose

Kažkaip nukrypta nuo temos

Digix vietoj to, kad rašinėt čia, kad tipo tas sh ir anas sh ir kad reikia daryt teip ir anaip. Padaryk gera elektro vielika-pirda iš mazgų pasiekiamų eiliniam piliečiui, tada tikrai nepagailėsiu kelių šimtu LT tau už konsultacijas darant tavo pirdos kopija.
O daba šneki šneki... kol kiti kažka padaro.

Nes kai circuit baigs pirda tikrai norėsiu nukopijuot ir pasidaryt sau. O ne laukt kol išmintingi dėdės dėstys savo teorijas.


Paskutinį kartą redagavo Arunčikas, 2010 02 15, 18:31. Redaguota 5 kartus(ų)
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 18:19 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Arunčikas rašo:
Pats paprasčiausias dviračio generatorius, jei ji apkraut visom vielike esančiom lempikėm ir tai jau pasijaučia. O ten tik keli vatai. Tad realybė yra kitokia.


nelabai jis pjauciasi.
bet siaip tai nera jokios prasmes akumuliatoriu krauti vaziuojant nes jug cia tos energijos reikia cia pat vaziavimui.

nebent galima pakrauti siek teik pries vaziavima i kalna arba pakalneje
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 18:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Tai i prieki "sportuoji" atgal megaujiesi Smile
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 19:24 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
nikor
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix, skaityk įdėmiau. Schema buvo padaryta akumų įkrovimui nuo 12V įkroviklio, o ne specialiai tam, kad minant pedalus įkrauti akumus.
Kuo greičiau sukasi variklio rotorius, tuo didesnė EVJ jame generuojasi, tuo didesnė srovė teka į akumus. Vadinasi tuo daugiau atiduodu savo jėgos pakrauti akumams. Iš tikrųjų, kai greitis maždaug 13 km/h ir mažiau, apkrovos nėra, kai didėsnis už 15km/h apkrova vis didėja ir pasiekti 25 km/h jau nepakanka jėgos.
Gerai, sukursiu aš schemą kuri iš vidutinės dviratininko 100W galios atima akumų įkrovimui 10W galios važiuojant bet kokiu greičiu. Po valandos važiavimo dviračiu akumuliatiuje susikaups 10Wh energijos (Čia žinoma jei įkrovimo naudingumo koeficientas 100%). Smile Ir jei variklis yra 500W vardinės galios, tai sukauptos energijos užteks vos daugiau už minutę laiko. Ar man reikia tos schemos? Wink
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 20:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
jei tu sugebi minti 100w galingumu valanda, tai reiskai kad dviratis naudoja 90w galinguma vaziavimui. (kas sakyciau cia jau intensyviai minant pakankamai)
o variklis tegul buna nors ir 10kw vardines galio tai neiko nereiskia.

taigi per valanda sukauptos 10Wh tau uzteks kazkur 8 minutems tokio pat vaziavimo kokiu vaziavai. nu bet ivertinant NK tai iseina kokios 5 min

nu del tavo shemos tai nelabai galima ka pasakyti nes nezionau kas ten yra, bet ko gero idejai jungikli ir juo dzisugiesi.
nes jei butum sukonstraves koki nors niormalu itampos reguliatoriu su sinchroniniu lygintuvu tai viskas isu energijos grazinimu butu savaime.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 20:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Arunčikas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix žmogus paaiškino, kad generatorius vielike nesamonė. Tad nuo to kas būtų jei būtų pereikite prie konkrečių darbu ir parodykit kaip reikia kažka padaryt praktiškai. Kad nauda būtų, o ne gerbiamo tušti pilstymai iš tučio į kiaurą.
Žnonės jau padarė du važiuojančius vielikus varomus batareiku ir jau įpusėjo pirda varoma batareiku, o kuo galite pasigirti jūs ?
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 20:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Arunčikas rašo:
Digix žmogus paaiškino, kad generatorius vielike nesamonė. Tad nuo to kas būtų jei būtų pereikite prie konkrečių darbu ir parodykit kaip reikia kažka padaryt praktiškai. Kad nauda būtų, o ne gerbiamo tušti pilstymai iš tučio į kiaurą.
Žnonės jau padarė du važiuojančius vielikus varomus batareiku ir jau įpusėjo pirda varoma batareiku, o kuo galite pasigirti jūs ?
Suprask, kad yra zmoniu praktiku ir teoretiku. Nereikia zmogaus nuvertinti, jei jis to nepadare, tiesiog gali pasidalinti mintimis(ziniomis), uzvesti ant kelio ir tai yra abipuse nauda. Na kiekvienas daro pagal save, bet protingi zmones mokosi is kito klaidu, ne vien is savo Smile Aisku nieks nedraudzia tau prakaituot su generatorium, jei jau taip nori Razz
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 20:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nu ir teguol aiskina, jis, bet tai jokia nesamone.
visus pirma jis kitiem reikalam skirtas negu krovimui pedalais(cia tik tokia galimybe yra), o antra beveik nieko nekainuoja betkokiu atveju tai kodel atsisakyti?
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 21:49 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
nikor
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Nežinau Digix kaip tu, bet aš visalaik stengiosi kuo labiau padidinti dviračiu važiavimo efektyvumą: gerai pripūstos padangos, sureguliuoti guoliai ir t.t. O toks akumų įkrovimas, čia sakyčiau tas pats kaip važiuoti su biški prispaustais stabžiais - baisiai nervina. Galų gale, po visų energijos transformacijų (žmogaus kunas - dviračio transmisija - akumo įkroviklis - akumas - variklio kontroleris - variklis) gausi mažiau energijos negu atidaviai. Be to, sakykim BLDC variklis kai kuriais režimais turi gan žemą efektyvumo koeficientą. Pavyzdžiui lėtai važiuojant į kalną mano variklis pakankamai stipriai kaista. Manau, kad šiuo atveju žmogaus kojos dirba efektyviau.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 22:13 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nu tai as jug nesakau kad tai butina naudoti, bet kadangi toki dalyka padaryti beveik nieko nekainuoja tai kodel nepalikti tokios galimybes?
beje nieko daryti isvis nereikia jei dviratis turi pedalus ir bldc varikli visa tai gaunasi beveik savaime

nu daleiskim tau stiprus vejas is nugaros pucia tai minti isvis nereikia
yra man taip buve kad tiesiog uraganas pucia o paskui griztant ant pedalu atsistojes tiesiog minkai bet dviratis vos juda.
o jei tai 500w variklis tai prie kokiu 20w galios jis tures beveik 100% NK
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 15, 22:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix rašo:
>>nikor
tavo shema priimityvi niekam tikusi, todel ir neina. Su gera shema galima krauti akumuliatorių nors is 3km/h greciu važiuojant

Teoriškai, taip. Bet ar pats realiai bandei tai padaryti? Minti būna LABAI SUNKU. Kaip jau Nikor minėjo - sugebėjo nuvažiuoti vos pusę km.
Jei jau taip prastai su akumuliatoriais (pinigais), tai vietoje to, kad užsiiminėti kažkokiais tai krovimais, geriau jau minkit padėdami varikliui... Aišku atstumas padidės, bet į tašką B vis tiek atvažiuosit suprakaitavę.
Visa tai tėra vaikiški žaidimai. Jei daryt, daryt iš karto normaliai...
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 00:30 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
gal tu galvoji kad generatorius turi buti atskiras?

tai 99,9 % visu atveju tos funkcijos niekas jug nenaudos tiesiog turetu buti numatytas regeneracinis stabdymas ir tiek.
kiek patebejau NK gaunasi ne toks jau baisiai blogas

o toliau ju galima paciam rinktis ar krauti akumuliatorių ar ne
galu gale galima tada kus nors sustojus sode pakelti užpakalini rata letai paminti ir pakrauti ta akumuliatorių jei neturi ka veikti.
cia zinoma totaliai nereali situacija, nu bet teoriškai imanoma kad panoresi panaudoti tokiu variantu.

paskučiausia as cia nuolat sakiau kad tas dalykas gaunasi savaime jei numatytas regeneracinis stabdymas.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 00:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Tai aš jau dabar pamečiau apie ką kalbam ir kas ką bando įrodyt :) Kad regeneracinis stabdymas reikalingas - niekas nesiginčija. eksperimentiniu keliu buvo nustatyta, kad su dviračiu važinėjant po miestą, stabdant varikliu į akumuliatorių sugrąžinama apie 10% energijos. Ir kadangi visa tai padaroma tik softo pagalba ir nereikalauja jokių papildomų dalių - valio, investicija tėra tik laikas, sugaištas rašant tas kelias papildomas softo eilutes.

O tas akumuliatoriaus krovimas minant yra reikalingas tik tam, kad būtų ką atsakyti į lamerio klausimą "ar pasikrauna minant?". Komercinis triukas, žodžiu. Bet kadangi tai yra tas pats regeneracinis stabdymas, tai du zuikiai vienu šūviu...
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 02:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
O tas akumuliatoriaus krovimas minant yra reikalingas tik tam, kad būtų ką atsakyti į lamerio klausimą "ar pasikrauna minant?". Komercinis triukas, žodžiu. Bet kadangi tai yra tas pats regeneracinis stabdymas, tai du zuikiai vienu šūviu...


As butent ta ir bandau pasakyti tiem kas siulo krauti akumuliatorių minant. Tokia funkcija ir yra regeneracinis stabdymas. Taip kad nieko papildomai konstruoti nebereikia ir ginčams nera prasmes.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 17:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
encefalitas-gsu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
Visa tai tėra vaikiški žaidimai. Jei daryt, daryt iš karto normaliai...


"Normaliai" tai cia ligis 10 tikriausiai Very Happy
Nelabai suprantu kas cia normalaus yra susirinkineti dvirati elektrini kai gali ir geresni isigi jau padaryta na nebent su slamanciais siaura tai tada galima ir savo isradineti. Man tai pats procesas malonumo teikia o ar tai normalu tai nesusimasciau dar.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama