|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 05 18, 17:47. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 24, 14:08 |
|
|
|
Edvidas rašo: |
Nusikalbi, brolyti! |
vien tai kad tu kalbi is praktines puses nereiskai kad esi teisus.
nes kaip sakiau galima pakeisti variklio darbo rezima.
o tai ka minejau tik paprasta normali logika paremta varikliu formulėmis kuriu turbut nezinai. |
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 08 28, 00:22 |
|
|
|
mad.scientist rašo: |
cia raso apie ta varikli http://kopen.narod.ru/product_1.html
kaip reiketu praktikoj suvynioti tokia apvija, ant jau egzistuojancio variklio ta prasme kiek viju zvaigzdej ir trikapi, jei tarkim buvo zvagzde ir turejo 100 salyginiu viju fazei. |
cia kaip supratau sito variklio privalumas, kad gali keist greiti vien mazindamas itampa, nekeisdamas daznio. ta prasme nesudetingas greicio valdymas ir nereikia brangiu keitikliu. bbz skamba tai patraukliai |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 08 28, 00:57 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
cia kaip supratau sito variklio privalumas, kad gali keist greiti vien mazindamas itampa, nekeisdamas daznio. ta prasme nesudetingas greicio valdymas ir nereikia brangiu keitikliu. bbz skamba tai patraukliai |
nera tokio privalumo, cia tiesiog 6 faziu variklis ir tiek. ir beje sunkiai pagaminamas nes apvijos turi buti susuktos is skirtingo storio vielos ir tureti skitinga kieki viju.
nesvarbu kiek faziu ir kaip pagamintas asinchroninis ir isvis joks variklis negali dirbti efektyviai su dideliu slydimu.
net jei toko variklio paleidimo monetas dvigubai geresnis vistiek tai labai blogai |
|
|
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 08 28, 20:12 |
|
|
|
mad.scientist rašo: |
cia raso apie ta varikli http://kopen.narod.ru/product_1.html
kaip reiketu praktikoj suvynioti tokia apvija, ant jau egzistuojancio variklio ta prasme kiek viju zvaigzdej ir trikapi, jei tarkim buvo zvagzde ir turejo 100 salyginiu viju fazei. |
ten tam saite yra irenginys su situ varikliu, nu ten raso kazkokia naftai siurbt ar pan. ir jis veikia placiam greicio reguliavimo diapazone. ir reguliavimas atliekamas butent keiciant tik itampa. dar uzsimenama kad galima pritaikyt ir pagal dazni. man atrodo toki varikli idealu butu ikist i elektromobili. pasileidzia stabiliai su dvigubu sukimo momentu, ir stabilus greicio augimas keliant itampa iki nominalaus rezimo. plius perkrovus suleteja greitis o sroves neisauga. marko elektromibilyje paprastas asinchroninis, ir ten jis uzsiknisa nes jam reikia varikli palaikyt nominaliam rezime. idomu tik kaip apvijos sukistos. rase kad pirma sukure stabilu dvifazi varikli, pritaikyta trifaziam tinklui. o paskui padare kaip 3 dvifazius variklius viename korpuse. tai va noreciau tavo komentaru kaip ten gali but susuktos apvijos. kaip statoriuje apskaiciuot ir apviju kiekius ir kaip isdestyt statoriuje. ten raso kad betkuri iprasta trifazi asinchronini galima pervyniot i ta sudetingesni. plius papildomas privalumas yra islosiama apie 5% galios. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 08 28, 20:34 |
|
|
|
ta va butent kasd net jei tikesime tomis nesamonemis kurios ten parasytos dvigubai padidejes sukimo momentas lyginant tu iprastu trifaziu yra vistiek pasigailetinas ir nevertas demesio.
kitas dalykas kad kazkaip tu cia nelogiskai sakai jog suletejus roves neisauga, tas jug privaloma visiem varikliams. didesnis apkrovimas = didesne srove.
sito variklio privalumas nebent tai kad maksimalus sukimo momentas krinta ne taip staigiai kaip trifaziam, jei tai isvis tiesa kas ten rasoma.
bet naudos is to labai nedaug, nes nei vienas normalus variklis tokiame rezime nenaudojamas.
niekas asinchroniniu varikliu nebereguliuoja keisdamas itampa tas isradejas pavelavo 20 metu.
paskui kas cia per pasakymas islosiama 5% galios? tai kiek tu ta varikli apkrausi tiek ir bus galios. 5% tu ant betkurio variklio gali ir be perdirbinejimo uzdeti papildomai.
del visu apviju skaiciavimo ir vyniojimo nera ten nieko sudetingo. tiesiog susuki 6 apvijas 30 laipsniu kampu viena nuo kitos o visju skacius bus vienom apvijom 220v kitoms 360v tai santykis santykis bus 1:1.6
paprastuose varikliuias sukamos 3 apvijos 120 laipsniu kampu
velau vienas apvijas jungi trikampiu kitas zvaigzde.
ir jei neklystu sitas dalykas neveiks su daznio keitikliu.
marko elektromobilyje nera jokiu problemu kurias tu isviazduioji, ten variklis visada dirba ir naribotu sukimo momentu, ir paleidimo metu sukimo momentas nei kiek ne mazesnis us maksimalu o netgi keleta kartu didesnis uz nominalu.
taip kad nera jokios naudos is sito papildomo vargo ten kur naudojami daznio keitikliai.
nors reikia pripazinti ideja nebloga ir tinkama labai dideliem varikliams kur ima po 1000A ten paleidimo momento padidinimas dvigubai jau vertas demesio. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 08 28, 21:06 |
|
|
|
Digix rašo: |
del visu apviju skaiciavimo ir vyniojimo nera ten nieko sudetingo. tiesiog susuki 6 apvijas 30 laipsniu kampu viena nuo kitos o visju skacius bus vienom apvijom 220v kitoms 360v tai santykis santykis bus 1:1.6
paprastuose varikliuias sukamos 3 apvijos 120 laipsniu kampu
velau vienas apvijas jungi trikampiu kitas zvaigzde.
|
nu tu sudalinai i 6 dalis, ten nuotraukoj apvijos persidengia kazkaip, plius ispjovu 39. nelabai dalinasi ant 6. ta shema tik principinio jungimo, o va kaip varikly issidesto apvijos geriau pakomentuok.
o del 5%, tai ten raso kad nominalas padideja tiek palyginus su tokio pacio korpuso paprastu asinchorniniu, nu nesvarbu cia.
laukiu komentaro kaip ten gali but suvyniota, siaip maciau kaikurios apvijos sukistos po 2 i viena ipjova.
galim paimt paprastesni modeli su 15 statoriaus ispjovu, atitiks ta 39 tik maziau ispjovu. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 08 28, 21:37 |
|
|
|
nu va kad 39 is 6 nesidalina tai negerai teks nesimetriskai daryti.
veiks tik biski labai mezymiai blogiau.
reiketu su tiek ipjovu kad is 6 dalintusi.
o vyniojimas tai standartinis tik tiek kad apviju 2x daugiau, paziurek kaip dabar apvijos isdestytos ir padaryk ju 2x daugiau.
paprastai jei pastebejau apvijos buna iki 50% perdengiamos kad daugiau vielos tilptu. del tikslaus perdengimo galima bandyti atlikti modeliavima bet tas nera labai jau svarbu, tiesiog suki vielos kuo daugiau ir tiek |
|
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 08 29, 01:06 |
|
|
|
kam bankus plesti? kolekcionuok alaus butelius.
tiesiog su tuo varikliu nieko nelaimėsi. zinoma siek tiek pagerinsi kai kurias savybes, bet dabar klausimas ar jos naudingos?
ar tau reikia 2x didesnio paleidimo momento?
jug vistiek visuose rimtesniuose irenginiuse daznio ketikliai stovi o ten ir be viso to vargo viskas dar geriaus nei sukant naujas variklio apvijas.
zinoma jei nori pazaisti tai paeksperimentuotai galima nera jau taip sunku ta varikli pervynioti.
tik kad darbas nenueitu veltui bent atlik tinkamsmatavimus kad visi suzinotume rezultatus kiek kitaip nei "variklis sukasi tokia jega kad nenulaikau rankomis"
beje sita darba galima kokiam diplominiam projektui panaudoti.paslulyk gal koks studentas nores, ir dar pafinansuos. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|