|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 05 13, 12:21. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Vykdomi projektai » Lietuviško elektromobilio idėja
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 19, 00:10 |
|
|
|
Jeigu jau tema pakrypo taip, tai siūlau pažiūrėti čia:
http://www.keelynet.com/energy/teslafe1.htm
Čia bus būtent elektromobilis su... amžinuoju varikliu. Ir jį padarė pats Nikola Tesla! XXa. pradžia ir še tau - elektromobilis su AC 80 arklių varikliu, energiją imantis iš eterio. Ir keitiklio(?) (eterio imtuvo?) schema yra su 12 lempų parodyta. Tai ko čia aš vargstu su tais tranzais, kontroleriais, pasirodo galima ir taip - nueiti į parduotuvę, nusipirkti 12 lempų, saują varžų, per kelias valandas sulipdyti schemą ir važiuoti! |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 19, 00:20 |
|
|
|
aha, turbut tas variklis nustojo veikti kai fizikai isitikino kad eteris neegzistuoja.
dabar sekantis amzinojo variklio varintas bus "Zero point generator" jis lyg ir nepriestarauja jokiems desniams. tik kad niekas dar net nenumano kas tai per daiktas ir kaip pagaminti. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 19, 01:53 |
|
|
|
del pirkimo tai pirkti galima viska, bet is to naudos nedaug jei daiktas neveikia.
deja kolkas mes nezinome nei kaip ta neigiama energija atrodo nei kaip ja atskirti nuo teigiamos. bent jau pagal padarytus eksperimentus , neigiama energija pagaminti atrodo galima, ir panasu kad gal ir nesunku. bet atskirti nuo teigiamos erdveje kolkas niekam nepavyko, galima atskirti tik laike, kitaip sakant energijos galima pasiskolinti su dideliu uzstatu. |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 19, 14:19 |
|
|
|
.................................
kai ner kur rasti rozetes - statomas mazas (4-5 kw) variklis tam kad sustojimo metu pasikrauti ir nuvaziuoti iki artimiausios rozetes. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 04 03, 00:35 |
|
|
|
Lietuviško elektromobilio naujienos:
Šiandien, 2007.04.02, lietuviškas tiratis elektromobilis pasiekė naują savąjį rekordą -
važiavo 75km/h greičiu. Tai nėra aplamai maksimalus greitis, bet ribojamas
programiškai (šiuo metu leidžiamas tik 30proc. galingumas), mat nėra aišku dėl mechaninio konstrukcijos patvarumo, be to, viso galingumo nelaikys variklis.
Elektromobilį bandė keturi asmenys, vienas savo įspūdžius apibūdino taip:
"jaučiausi kaip reaktyviniame naikintuve - kuo didesnis greitis, tuo didesnis ir pagreitis". Panašus ir variklio garsas (tik daug tylesnis, žinoma).
Kiti savo įspūdžius irgi daugiau siejo su lėktuvu, nei su motociklu ar automobiliu.
Kadangi variklis po bandymų buvo vos šiltas o elektronika visiškai šalta,
nutarata padidinti galią nuo 30% iki 50% (tai keičiasi tik programiškai, nieko perdarinėti nereikia) ir bandyti su apkrova. Kaip apkrova numatyta temti 1300kg automobilį. Bandymas įvyks už savaitės-kitos, kai pasibaigs šaltų orų periodas. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 04 09, 23:37 |
|
|
|
geras garsas kai pravažiuoja tas daiktas, beveik kaip reaktyvinis variklis |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 04 17, 09:29 |
|
|
|
Lietuviško elektromobilio naujienos:
2007.04.16 įvyko padidintos galios elektromobilio bandymas. Keitiklio buvo naudojama 50proc galingumo, o variklis apkrautas 200proc. Iš pradžių pabandžaiu pavažiuoti be papildomos apkrovos, pasiekiau 81km/h, bet greičio daugiau nedidinau dėl prastoko traiko stabilumo. Po to prikabinome 1300kg automobilį, du susėdo į traiką, vienas į automobilį ir bandėme temti.
Gana greitai įsibėgėjome iki 40km/h ir tokiu greičiu važiavome apie 1km.
Po bandymų variklis buvo apie 50C, keitiklio radiatoriai gal 30C, priverstinai aušinant oru. Visi priėjome išvados, kad jau pasiekta pakankamai galios pereiti prie bandymų su automobiliu, permontuojant įrangą iš traiko į automobilį. Visa šita procedūra užtruks apie 2mėn, tad kitos naujienos negreit, nes dar norėsis kokį mėnesį pasivažinėti su triračiu, juk tiek įdėjus darbo reik kiek pasidžaiugti ir rezultatais |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 04 17, 14:01 |
|
|
|
VytasS rašo: |
Tai visgi koks galu gale variklio galingumas ir sukiai? |
Koks realus mechaninis variklio galingumas nustatyti kol kas neturiu galimybės. Vienitelis realus matavimas - elektrinės galios, kurią vartoja visa sistema, t.y. voltmetro ir ampermetro parodymai. Jie itin kinta, bet maksimalaus pagreičio režime, artėjant prie maksimalių sūkių (7000-9000)
elektrinė suvartojama galia siekia 13kW (beje, tai pats neekonimiškiausias ražimas) . Važiuojant pastoviu 70km/h greičiu
galingumas svyruoja nuo 24W iki 8kW, priklausomai ar nuokalnė, ar įkalnė. (programa dirba kaip autopilotas). Teorinis nominalus variklio galingumas yra 4,5kW, nors puikiai laiko ir dvigubą apkrovą.
Traukiant automobilį gana lygiu keliu 40km/h greičiu sistema siurbė 7kW.
Be to dar darau visokias variacijas su 4 laipsnių greičių dėže, per kurią pajungtas variklis. Pvz. automobilis buvo taukiamas 1 bėgiu, važinėjama šiaip 2 arba 3 bėgiu. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|