Elektronika.lt
 2024 m. gegužės 4 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 05 04, 13:13. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Vykdomi projektai » Lietuviško elektromobilio idėja
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 103153
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 151, 152, 153  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 09:18 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mingis
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
Dar klausimėlis Markui: ar naudojate mechanines pavaras ar fiksuotą reduktorių?

Kiek supratau, pastoviai įjungta antra originalios Espaso dėžės pavara.

Bet įdomu, ar paliktas smagratis su sankaba ar variklis tiesiai prie dėžės? Ir dar, Markai, minėjai kažkokią ten gudrią movą tarp variklio ir dėžės velenų. Kas ten – kažkas minkšto ir lankstaus, ne paprastai nutekintas perėjimas? Ir dar įdomu, kaip prie variklio tvirtinama korpusų sujungimo plokštė? Bent jau rusiškuose varikliuose priekyje jokio flanšo kaip ir nėra, o dangtelio varžtai labai jau nerimtai atrodo.

Dar žalias klausimėlis dėl PWM. Impulsų frontus, tur būt, prieš leidžiant į variklį, reikia nuglodinti-susumuoti? Kuo – lygiagrečiais kondensatoriais? O kaip apskaičiuojama tų kondensatorių talpa? Ir ar nesigauna ten kokių nors LC kontūrų? Gal turit kokių nuorodų į PWM pradžiamokslį?

VytaiS, ką turėjai omeny, sakydamas, kad reikia vengti kažkokių tai ten staigių šuolių? Ar čia apie impulsų glodinimą, ar apie tai, kad dažnį-įtampą keisti reikia palaipsniui?
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 10:18 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Markas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Variklis prie greičių dėžės prijungiamas be jokios sankabos, sujungimui reikia naudoti variklį su flanšu. Sujungti per kietą movą griežtai negalima, mova turi būti minkšta visomis kryptimis. Dėl bėgių, tai dėl mažos variklio inercijos jie ir važiuojat puikiai junginėjasi, užtenka sinchronizatorių. Bet šiaip bėgiai fiksuoti, važinėju antru.

_________________
10 metų tarp elektromobilių
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 10:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Markas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Su impulsais į variklį nieko daryti nereik. Jei PWM dažnis pakankamai aukštas, variklio induktyvumas jam yra labai didelė varža ir aukšto dažnio harmonikos per jį nepraeina.

_________________
10 metų tarp elektromobilių
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 14:25 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mad.scientist
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
tie impulsai gali pasiekti 5000+Hz, kaip del sukuriniu sroviu statoriuje? Jeigu as teisingai supratau.
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 15:24 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
viska atbulai nupaisei Smile ar tu cia norejai itampos atsilikima nuo sroves papaisyti.

bet nupaisei betkokiu taveju nesamone
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 19:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mad.scientist
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
ne as paisiau, bet esme melynoj kreivej raudona ignoruok tiesiog, nors ji turetu reiksti srove kaip suprantu.
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 20:33 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Markas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sūkurines sroves statoriuje kuria tik tų dažnių srovės, kurios prateka per statoriaus induktyvinę varžą. 5KHz dažnio ir jam artimų harmonikų srovė statoriuje praktiškai bus lygi nuliui ir dėl jų sūkurinių srovių statoriaus magnetolaidyje nebus.

_________________
10 metų tarp elektromobilių
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 17, 20:34 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
[quote="zamolskis"]

maciau ta saita, grazus, bet informacijos poziuriu apgailetinas. imesta valdiklio dezes nuotrauka, pora filmuku ir pripaistyta keli puslapiai isvis neitema, kazka apie globalias problemas. techniniu duomenu ar kokiu pajungimo modeliu nulis. taip niekas nepirks to valdiklio. ten buvo pamineta galimybe pritaikyt valdikli tipo vejo malunams Smile taip ir isivaizduoju, nusipirktum valdikli, sakykim varikli jau kaipnos pervyniotu kas ir pritaikytu Smile . pajungi maluna ir gauni 144v itampa isejime Smile ir kur tokia det?Very Happy tipo dar statyt kita valdikli, kad verstu iki 220/380 AC? ar skaidyt iki 12/24v DC? kol toki pritaikysi, ir garantija 2 metu pasibaigs Very Happy
daba del elektrines pavaros koncepcijos - "paslaptis" Smile cia gi ir diskutuojam, kad isrutuliot optimaliausia koncepcija. ir automobiliu gamintojai koncepcijas pristatineja parodose, kad surast kuo geresni ir vartotojams priimtinesni varianta. su tokiu poziuriu gaminsit produktus, tinkamus nebent pasikabint ant sienos vetoj paveikslo Smile[/quote]

Su malunais panaudojimas- viskas labai gerai - ideja net per gera. Tiesa tai tinka ne garaze padarytam malunui. Tik tam geriau tinka matriciniai daznio keitikliai. Ypac jei nori tiesiai i tinkla grusti elektra. Tada nereikalingi papildomi inverteriai is DC i tinkla .
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 18, 02:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Na va, pagaliau perskaičiau viską nuo pradžių iki galo.... Kantrybės reikėjo žiauriai daug, o naudingos informacijos vos keli puslapiai.
Perskaitęs pasidariau kelias išvadas:
1. Amžinieji varikliai dar nemirė, o pjuvenu deginimas automobilyje, pasirodo, yra gera idėja......
2. Digix žodis yra paskutinis ir nenuginčijamas.
3. Jei dabar parašyčiau kad AC yra žymiai geriau už DC, vėl užvirtų diskusija.
4. Markas užuodė pinigą ir laiko užspaudęs savo padarytus technologinius sprendimus...


Pats pradedu konstruotis 12kW (peak) BLDC pavarą savo dviračiui. Kurį laiką važinėjau su 500W varikliu.. Kaip jau Markas minėjo, trūkstant galios aplanko labai šlykštus jausmas - nors stumk... Dabar važinėjau su maždaug 4kW limitu. Truputį trūksta, bet jau netoli iki "pakankamai". Manau dviračiui, aršiau važinėjant, reikia bent 5kW. Lengvam krosiniam motociklui - manyčiau 20 kW (piko) minimum. Apie automobilį jau nekalbu.. Koks 100 kW.
Žodžiu, liko daugybė neatsakytų klausimų.. Pvz.:
1. Kaip tiksliai vyksta regeneracija su asinchroniniu varikliu? Su BLDC tai aišku - variklis besisukdamas generuoja Bemf, taigi panaudojant vidinį variklio induktyvumą ir tą patį trifazį keitiklio tiltą padaromas paprastas boost konverteris. O kaip su asinchroniniu? Besisukdamas variklis, lyg ir, nieko negeneruoja?...
2. Markas mane gerai prigąsdino dėl greito junginėjimo tokiom srovėm... Dviratyje numatau sroves iki maždaug 150-180A. Akumuliatoriaus įtampa 66V (72V įkrovimo pabaigoje), o pasirinktų tranzistorių įtampa 75V bei kanalo varža 1.46mΩ (TO-247 korpuso limitas 195A). Grįžtant prie esmės, mane domina kaip tuos visus tranzistorius išdėlioti kad būtų vienodo ilgio srovės keliais... O dar kaip atrišti visą skaitmeną nuo galo, kad tuose milimetruose indukuota įtampa neišmestų visko į orą. Markai, labai norėčiau pamatyti jūsų gaminto keitiklio nuotraukų (aukštos kokybės), kur būtų matomas viso galo išdėstymas (mosfetai, srovės matavimo grandinė, draiveriai). Taip pat neabejoju kad panaudoti ir ekranai, kuriuos taip pat būtų įdomu pamatyti.
3. Kaip vyksta srovės ribojimas? Srovę atstojanti įtampa keliauja tiesiai į ADC? Kažkaip abejoju, nes tai labai lėtas būdas. Įtariu turėtų būti greitas, skaitmeniškai valdomas komparatorius, kuris tiesiogiai shutdownina mosfetų draiverius ir generuoja interruptą... Kaip tai realizuota pas jus?

Keitiklį darausi asmeniniam malonumui, taipogi jį montuosiu į dviračio motoro vidurius, taigi nieko nukopijuoti neišeis net jei to norėčiau. Konstrukcija bus gana originali.. Pagrinde mane domina konstrukciniai sprendimai, padedantys išvengti didelių problemų. Suprantu kad jūs į tai sukišote nesuskaičiuojamas tyrimų valandas ir lėšas, todėl nesupyksiu jei ir nepasidalinsite. Bet būtų labai smagu Wink

Nesupykit kad aš čia apie dviratį, bet iš esmės visi principai išlieka tie patys.. O ir galia, kaip matau, nedaug skiriasi nuo automobilio Very Happy
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 18, 08:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
arna
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
Jei kam nesunku priesh minedami savo planuojamus gauti kW papasakoite kokius akumuliatorius naudosite, kiek vnt ir kokia ju bus kaina sumoje. Tada dar del ydomumo dameskit svory, matmenis ju ir kurion vieton juos sukishite.

Ash busiu labai dekingas uzh tokia info Cool galite tuo neabejoti.
Manau bus visiems labai ydomu tas fantazijas paskaityti.

_________________
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 18, 08:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Markas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Technologinius sprendimus saugoti patarė kai kurie žmonės, kurie arčiau susipažino su mano konstrukcija. Nemanau, kad tai reikės daryti visą laiką.

Dėl regeneracijos tai čia viskas elemetaru. Jei esi sakitęs variklių teorijos, turėtum žinoti, kaip asinchroninį variklį paversti generatoriumi - statoriaus magnetinio lauko sukimosi dažnis turi būti lėtesnis už rotoriaus sukimosi dažnį ir jis virsta generatoriumi su tokia pačia tik atvirkščia charakteristika kaip variklio. T.y. į variklį reik paduoti dažnį, kuris mažesnis už jo sukimosi dažnį. Reguliuojant įtampą reguliuojasi stabdymo intensyvumas.

Su tokiom įtampom ir srovėm neturėtų kilti tau didelių sunkumų, kad reikėtų stipriai galvoti dėl tranzistorių išdėstymo. 247 korpusas nelaiko 195A, gal sumaišei, jis laiko 80-95A. Jei gerai padaryta, tai puikiai dirba ir 220 korpusas, projektavimo klaidų geriau neslėpti po galingais korpusais.

Skaitmenika nuo galo atrišama optronais ir izoliuotais DC/DC keitikliais.

Jei nori pamatyti galinę dalį, gali atvykti ir pasižiūrėti, bet, manau, tau netiks, nes aš naudoju savaip modifikuotą trijų fazių tiltą, kur išdėstymas kitoks nei įprasta Smile

Dėl srovės ribojimo, tai kaip ir teisingai įtari.

_________________
10 metų tarp elektromobilių
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 18, 11:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mingis
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Markas rašo:
Su impulsais į variklį nieko daryti nereik. Jei PWM dažnis pakankamai aukštas, variklio induktyvumas jam yra labai didelė varža ir aukšto dažnio harmonikos per jį nepraeina.


O tai kur tada susigeria tos milžiniškos susigeneravę indukcinės srovės? Būtų kontaktai, tai šoktų kibirkštys ir srovė toliau tekėtų, o čia raktas grandinę tai lyg ir iš viso nutraukia? Induktyvumą suprantu kaip inerciją mechanikoje. Varyti variklį impulsais be talpumo, tur būt, tas pats, kas bandyti pastumti garvežį aukšto dažnio plaktuko smūgiais be amortizatoriaus? Nebeng MOSFETai kažkokį vidinį talpumą turi?
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 18, 12:26 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
arna rašo:
Jei kam nesunku priesh minedami savo planuojamus gauti kW papasakoite kokius akumuliatorius naudosite, kiek vnt ir kokia ju bus kaina sumoje. Tada dar del ydomumo dameskit svory, matmenis ju ir kurion vieton juos sukishite.

Ash busiu labai dekingas uzh tokia info 8) galite tuo neabejoti.
Manau bus visiems labai ydomu tas fantazijas paskaityti.

Galia iki 12kW.
Akumuliatorius: 200 vnt. A123 celių (modelis 26650; 26x65 mm cilindrai): 2.3Ah 3.3V. Celių konfigūracija 20s10p, taigi sumoje 66V 23Ah. Kaina su siuntimu iš kinijos - 3012 Lt (be 4% muito ir PVM). Svoris 14 kg. Jau keliauja, turėsiu po savaitės.

Prie maksimalios srovės iškrova nesieks net 10C. Akumuliatoriams leidžiama ilgalaikė iškrovos srovė - 30C. Trumpalaikė (10s) - 50C.
Rekomenduojama greito įkrovimo srovė - 4C (15 min). Galima krauti ir greičiau.
Prie -20°C akumuliatorius praranda apie 5-10% talpos. Dirbdamas 10C iškrovomis po 1000 ciklų praranda apie 5-10% talpos, priklausomai nuo eksploatacijos temperatūros.

Nuvažiuojamas atstumas vidutiniu 50km/h mieste be regeneracijos bus maždaug 50km. 30 km/h - ~100 km..


Kodėl tiek sukišau? Nes mane jau pykina nuo šūdinų akumuliatorių.. Amžinos problemos su jais.

Turiu industrinį 73V 25A įkroviklį su srovės ribojimu ir visais kitais pribumbasais.. Įsikraus per valandą + balansavimas.
BMS gaminsiuosi pats, jau radau kaip taip padaryti kokybiškai ir gan pigiai.


Markas rašo:
Su tokiom įtampom ir srovėm neturėtų kilti tau didelių sunkumų, kad reikėtų stipriai galvoti dėl tranzistorių išdėstymo. 247 korpusas nelaiko 195A, gal sumaišei, jis laiko 80-95A. Jei gerai padaryta, tai puikiai dirba ir 220 korpusas, projektavimo klaidų geriau neslėpti po galingais korpusais.

http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfp4368pbf.pdf

Markas rašo:
Skaitmenika nuo galo atrišama optronais ir izoliuotais DC/DC keitikliais.

Patvirtinkite arba paneikite:
Lygiagrečiai galiniam tiltui stovi step-down keitikliukas draiveriams (kokie 12-15V). O gal izoliuoti keitikliai kiekvienam draiveriui? Ar vienas bendras ir neizoliuotas? Taip pat stovi izoliuotas (su transformatoriumi?) keitikliukas likusiai elektronikai (kokie 5V). Optoporos sustatytos tarp draiverių ir skaitmenos. Taip? Kokius draiverius panaudojote tokioms srovėms? Man aktualu, nes mano tranzai turi 20nF įėjimo talpas.
Kokias parinkote optoporas, kad būtų pakankamai greitos?
Kaip pravedėte srovės matavimo grandinę, kad srovė nebjaurotų matavimo elemento išėjimo analoginės įtampos ir netoliese esančios skaitmenos? Kokiu būdu nustatote srovės komparatoriaus lygį? R2R? O kaip su galvaniniu išrišimu?
Kokiu būdu stebite sroves virš 200A? Na, Allegro gaminiai daugiau netempia. Gal radot ką nors galingesnio? Ar statėt kelis lygiagrečiai ir vidurkinot išėjimų įtampas?

Markas rašo:
Jei nori pamatyti galinę dalį, gali atvykti ir pasižiūrėti, bet, manau, tau netiks, nes aš naudoju savaip modifikuotą trijų fazių tiltą, kur išdėstymas kitoks nei įprasta :)

Žiauriai norėčiau.. Tik problema kad aš vilnietis.. Plius man jau pasibaigė studentavimo dienos, tai ir traukinys nebe toks mielas pasidarė :(

Šiaip man iš vis būtų įdomu prisidėti.. Fizižkai matyt nepavyks, bet bent jau savo žiniomis. Pvz. sprendimus BMS srityje galima būtų mainyti į sprendimus keitiklyje :) Bet gal apie tai jau privačiai.


Paskutinį kartą redagavo circuit, 2009 09 18, 17:49. Redaguota 2 kartus(ų)
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 18, 15:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Beje, kontrolerį montuosiu į šio variklio vidurius:


Su šiuo varikliu chebra be papildomo aušinimo spaudžia po 5 kW, o trumpą laiką - 10 kW. Čia labai prasta situacija su statoriaus aušinimu, nes jo šiluma atiduodama praktiškai per ašį. Na bet šiai problemai šiokį tokį sprendimą jau turiu.

Beje, gal ką domintų mažas kiekis LiFePO4 celių? 3.3V 10 Ah, ~370 g/vnt. Yra ir gamyklinis BMS'as 8s konfigūracijai.
 Lietuviško elektromobilio idėja
PranešimasParašytas: 2009 09 19, 00:55 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
Na va, pagaliau perskaičiau viską nuo pradžių iki galo.... Kantrybės reikėjo žiauriai daug, o naudingos informacijos vos keli puslapiai.
Perskaitęs pasidariau kelias išvadas:
1. Amžinieji varikliai dar nemirė, o pjuvenu deginimas automobilyje, pasirodo, yra gera idėja......
2. Digix žodis yra paskutinis ir nenuginčijamas.
3. Jei dabar parašyčiau kad AC yra žymiai geriau už DC, vėl užvirtų diskusija.
4. Markas užuodė pinigą ir laiko užspaudęs savo padarytus technologinius sprendimus...

1 .del pjuvenu tai nesijuok, pries 5 kazkur metus dar maciau veikianti registruota modeli, tik daba tas pencininkas jauciu jau numire tai nebevazineja Smile
3 . asinchoniniai varikliai yra labiausiai atsparus nepalankioms eksplotacijos salygoms. dviraciai ir is dalies motociklai yra svelniau naudojami ir jiem nebutinas ilgas resursas. is automobilio jau tikimasi daug daugiau. pramonej reikia ilgu resursu, ten asinchroniniai pries dc eina gal 30 pries 1 santykiu.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 151, 152, 153  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama